Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomenta! Miksi olemme hereillä näin aikaisin?

Vierailija
12.06.2011 |

Minä menin kahden aikaan vasta nukkumaan, mutta heräsin pari tuntia nukuttuani. Juon kofeiinitonta kahvia ja toivon saavani vielä unta.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten voi olla että pissahädän lisäksi hormonit herättää, joka aamu klo5 maissa....

Vierailija
2/25 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks kerrankin rupesin ihmisten aikaan nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsukainen herätti kuudelta. Nyt juon kahvia ja syön leipää, kohta annan puuroa tuolle muksulle. Samalla luen av:ta ja muita palstoja.

Illalla en saanut unta ja kun olin tunnin nukkunut, mies ehdotteli seksiä. No en saanut tietenkään nukutuksi sen jälkeen.. : )

Ja olen raskaanakin kaiken lisäksi.

Vierailija
4/25 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

herättämään kun kuulema varpaankynsi oli jotenkin "mennyt huonoksi" :D Enkä enää sitten saanut unen päästä kiinni...

Nukkumaan menin 24 jälkeen. Tänä iltana varmaan sitten vähän aiemmin ;)

Vierailija
5/25 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelemaan kuolleita vanhempiani. Äidin kuolemasta tuli juuri päivälleen 10v ja isäni kuolemasta tulee jussina 18v. Paljon olisi kerrottavaa, mutta ehkäpä he molemmat tietävät siellä jossain mitä mulle kuuluu :)

Vierailija
6/25 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rapsuttelemaan kurkkuani sisäkautta sukkapuikolla... Ihanaa kun heinät kukkii niin kauniisti >:( Ärh!

Vierailija
7/25 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kuuden aikaan käydäkseni vessassa vaan en ois enää saanut unta ja jos oisin sänkyyn menny takas niin todennäköisesti poika ois heränny samalla. Saanpahan syödä aamiaiseni rauhassa :)

Vierailija
8/25 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi menin jo kymmeneltä nukkumaan:D huh onpa mun elämä muuttunut, lauantai-iltana KYMMENELTÄ NUKKUMAAN!

Vierailija
9/25 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ajatellut nukkua, mutta mies olikin lähtenyt lenkille ja lapsi heräsi oven kolahdukseen. Mies oli toissayön töissä ja nukkui eilisen ja siksi oli niin virkku.

No nyt tässä ollaan lapsen kanssa kahden hereillä. Onneksi toinen lapsi vielä nukkuu.

Vierailija
10/25 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä tulee sitten aamutuimaan kuuma, kun aurinko alkaa paista.

Vierailija
11/25 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuaskareet on tehtynä (menen navetalle aamuisin klo 5), nyt juon tässä kahvia ja odottelen että lapset heräävät.

Vierailija
12/25 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin herää aikaisin.

Vierailija
13/25 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti nukkuu ainakin tunnin pidempään ja tänään on miehen nukkumisvuoro, mur.

Nukkumaan menin yhdeltätoista ja poika herätti yöllä ainakin neljä kertaa.

Vierailija
14/25 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi pahaan oloon. voi kun vielä tän päivän selviäis hengissä helteestä, huomenna pitäis viilentyä.

Vierailija
15/25 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olemme vasta tulleet yövuorosta, ja aamu on niin kaunis, ettemme malta mennä nukkumaan :)

Vierailija
16/25 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teltassa nukkumista kaikille, joilla siihen on mahdollisuus! Täällä yön alin lämpötila oli 13 astetta, joten teltassa on huomattavasti viileänpää.

Vierailija
17/25 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää nukkua kamalan pitkään muutenkaan.

Vierailija
18/25 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kirjoitin "viileäntää".

Vierailija
19/25 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuhlaisin kauniin kesäamun auringonnousuineen nukkumalla?

Vierailija
20/25 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2v könysi joskus 5 maissa viereen, nukuimme kyllä vielä torkkuen 8 asti, vaikka tyttö pyöri ja potki unissaan. Lisäksi makkarissa hirveän kuuma (vanha talo, ei kunnon ilmanvaihtoa) ja mulla potkii lisäksi kuopus masussa rv 39, että ei mun uneni kovin laadukasta ole.. Nyt mokkaa kupissa, tyttö katsoo Postimies Patea, eiköhän tää tästä.