Lue keskustelun säännöt.
Miten lopettaa olemasta se liian kiltti?
12.06.2011 |
Olen vaan kyllästynyt olemaan se kaikkien ystävä ja kiltti jolle tullaan huolet kertomaan kun olen niin vaaraton. Vituttaa!!
Ei vaan jaksa ihmisiä jotka vie energiaa. Olen vielä niin empaattinenkin. Koska hyvyyttä ei tässä maailmassa palkita.
Aina vaan tiukan paikan tullen käyttäydyn kuitenkin samalla lailla.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla