Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lopettaa olemasta se liian kiltti?

Vierailija
12.06.2011 |

Olen vaan kyllästynyt olemaan se kaikkien ystävä ja kiltti jolle tullaan huolet kertomaan kun olen niin vaaraton. Vituttaa!!

Ei vaan jaksa ihmisiä jotka vie energiaa. Olen vielä niin empaattinenkin. Koska hyvyyttä ei tässä maailmassa palkita.

Aina vaan tiukan paikan tullen käyttäydyn kuitenkin samalla lailla.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän