Mies on aina oikeassa.. *huoh*
Mun mies on ärsyttävä, kun olemme jostain asiasta eri mieltä. Hän ei kuuntele mun näkökantaa, vaan (joskus tiukkaan äänensävyyn) toteaa, että asia on nyt näin, usko jo.
Tai sitten kuten tänään: mainitsin, että ilmalämpöpumppu on mielestäni rikki, tai ei toimi kuten pitäisi. Puhaltaa kyllä ilmaa, muttei viilennä sitä niin, että kämppäkin viilenisi, kuten oli ideana, kun se ostettiin.
Ostettiin se viime vuonna, ja viime kesän helteillä se oli aivan loistava.
Kerroin miehelle, että laite ei toimi, johon mies totesi, että hyvinhän se toimii. Kokeili kädellä, että' kyllä se viilentää. Jossain vaiheessa, kun tuli päivällä sisälle, totesi, että onpas ihanan viileää täällä sisällä. Joo, mittarin mukaan 28 astetta.. Nojaa, ulkona oli varmaan 35-40 meidän terassilla.
Ilmalömpöpumppu on ollut koko päivän päällä, ja nyt näyttää mittari 27 astetta. Hyvin on viilennyt, joopajoo.
Avasin makkarin ikkunan(jossa on hyttysverkko), ja mies laittoi sen kiinni mennessään nukkumaan. Pakko oli käydä uudestaan avaamassa. Oli viime yönäkin laittanut ikkunan kiinni.
Äh, onneksi helteet loppuu pian tältä erää, niin kämppäkin viilenee normaalilukemiin. Täytynee soittaa itse johonkin huoltoon, kun ei se mies näytä uskovan minua. Tai sitten ei halua myöntää, että minä olen oikeassa.
Tulipas sekava pitkä tilitys. Kiva jos jaksoit lukea