Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi mieluummin; hieman alapainoinen vai hieman ylipainoinen

Vierailija
11.06.2011 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen siihen tottunut.

Ihan pikkuisen ylipainoisena tunnen itseni läskiksi, se on koettu synnytyksen jälkeen.

Vierailija
2/22 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin ei tarvitse stressata jokaista suupalaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sais, hetken mässätä. ;D Mutta joo, vähän liian laihat on kyllä kivempia ku vähän liian pulskat.

Vierailija
4/22 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alipainoinen. Kuten oon ennen ollut, nyt normaalipainoinen(?)

Vierailija
5/22 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman ylipainoinen. Siksi, että olen ollut elämästäni aika monta vuotta hieman alipainoinen (en siis mikään anorektikko). Silloin huimasi todella helposti ja silmissä musteni, olin usein väsynyt ja istuessa en voinut kovalla tuolilla olla, koska takapuoli puutui, kun lonkkaluut painoivat :)

Hieman ylipainoisena taas olen voinut paljon paremmin, vaikka ulkonäkö tietysti sopisi kauneusihanteisiin paremmin alipainoisena.

Vierailija
6/22 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on tykännyt minusta hieman enemmänkin ylipainoisena ja vahtii koko ajan etten laihdu liikaa. Itse nyt suht nomaalipainoisena olisin valmis vielä muutaman kilon tiputtamaan, mutta siis normaalipainoinenvielä slloinkin, mies sitä mieltä että nyt täydellinen.

Terv. 9kg kahdessa kuukaudessa tiputtanut

Vierailija
7/22 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on tykännyt minusta hieman enemmänkin ylipainoisena ja vahtii koko ajan etten laihdu liikaa. Itse nyt suht nomaalipainoisena olisin valmis vielä muutaman kilon tiputtamaan, mutta siis normaalipainoinenvielä slloinkin, mies sitä mieltä että nyt täydellinen.

Vierailija
8/22 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman alipainoinen. Olen ollut molempia. Hieman ylipainoisena olin saamaton, väsynyt, jaksamaton ja alavireinen. En myöskään pitänyt itsestäni lainkaan. Hieman alipainoisena olin tyytyväinen itseeni, sain pailjon aikaan, olin virkeä, seurallinenja hyvinvoiva :) Nyt olen jotain siltä väliltä.

Vierailija
9/22 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alipainoista on tullut kokeiltua :), ei ole hyvä

Vierailija
10/22 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun mieheni vahtisi koko ajan etten (vaikkapa) liho liikaa niin minusta se olisi tosi huolestuttavaa ja kontrollihakuista. Eikö paras paino ole se missä itse viihtyy?

Vierailija
11/22 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipainoinen varmaan olis se kauniimpi, vaikka nyt tuntuu jo, että kaipaa sitä entistä alipainoista nuoruutta (lue 37 ensimmäistä elinvuotta), kun vyötärö oli litteä, vaikka mitä söi.

Mutta toisaalta kun muistaa kuinka itsekin kauhistui joskus vessan peilistä nähdessään miten kylkiluut erottuivat selän puolelta hiukankin kumartuessa.. Ja kasvonpiirteet olivat melko terävät.

Että jos vaihtoehdot ovat entinen 49kg, ja nykyinen olisko vähän alle 70 (??).. pituus 174 Pah, en osaa päättää.

Miehellä ehdottomasti hiukan yli kuin alle.

Vierailija
12/22 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut painoindeksi max 28.

Vierailija
13/22 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on tykännyt minusta hieman enemmänkin ylipainoisena ja vahtii koko ajan etten laihdu liikaa. Itse nyt suht nomaalipainoisena olisin valmis vielä muutaman kilon tiputtamaan, mutta siis normaalipainoinenvielä slloinkin, mies sitä mieltä että nyt täydellinen. Terv. 9kg kahdessa kuukaudessa tiputtanut

hemmetin pönttö sä olet..? mies tykkää? mitä väliä jos ite et tykkää? ketä yrität huijata onko miehes mustis? miks ihmeessä pitää sanoa et oon mielummin hieman ylipainoinen kun mies tykkää näin enemmän?

Vierailija
14/22 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipainoinen varmaan olis se kauniimpi, vaikka nyt tuntuu jo, että kaipaa sitä entistä alipainoista nuoruutta (lue 37 ensimmäistä elinvuotta), kun vyötärö oli litteä, vaikka mitä söi.

Mutta toisaalta kun muistaa kuinka itsekin kauhistui joskus vessan peilistä nähdessään miten kylkiluut erottuivat selän puolelta hiukankin kumartuessa.. Ja kasvonpiirteet olivat melko terävät.

Että jos vaihtoehdot ovat entinen 49kg, ja nykyinen olisko vähän alle 70 (??).. pituus 174 Pah, en osaa päättää.

Vierailija
15/22 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta noilla mitoillahan sä et ole yhtään ylipainoinen...

mä tiedä nykypainoa, mutta kyllä tuo maha pömpöttää.

Raskaana painoin jotain 72, ja kyllä mä sentäs nyt hoikempi olen..kait.

Vierailija
16/22 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valinta on harvinaisen helppo.

Vierailija
17/22 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tieteellisestikin tutkittuna noista parempi ja terveellisempi vaihtoehto.

Vierailija
18/22 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti hiukan ylipainoinen. Alipaino ei pue ainakaan mua.

Vierailija
19/22 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kroppa toimii silloin paremmin, tutkittu juttu

Vierailija
20/22 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukan alipainoinen, koska pystyn helposti keräämään kiloja, mutta vähentäminen on vaikeaa!