G: kun huomaat jonkun piilovit*uilevan sinulle, mitä teet?
Kommentit (56)
ja kuinka tyhmänä minua pitää. Myhäilen itsekseni myös seuraavalla kerralla, jos kettuileva tyyli jatkuu. Jos tuollainen jatkuisi ikuisesti ja tympiintyisin täysin, vetäisin joskus maton alta jotenkin tyylillä, josta hän voisi vain miettiä että kumpi vedätti ja ketä.
Minulla on yksi kaveri, jolla on kova tarve alentaa minua ajoittain, mutta annan hänen pitää kuvitelmansa. Tiedän, että hän ei voi silloin hyvin psyykensä kanssa. Mutta paljoa ei enää tarvita, että kamelin selkä katkeaa.
Olen huomannut että meillä töissä yksi nainen on alkanut piilokuittailemaan aika härskistikin jopa.
Tekisi mieli napauttaa, mutta yleensä jään vaan suu auki ihmettelemään kun tajuan et taas se tekee noin..
Tosi ärsyttävää!!
työpaikalla vois ehkä sanoa tuollaiselle, että älä viitsi olla ilkeä.
jos appeni niin en noteraa :D (paitsi kerrran vuodessa kun annan tulla tuutin täydeltä ihan suoraa vittuilua)
Jos joku randon hyvänpäivän tuttu niin saatan näpäyttää tai jättää sikseen
piilovittuilijaa ja vittuilemalla arkaan paikkaan. Useimmat tajuavat lopettaa. Hankalampia ovat ne jotka ovat erittäin sanavalmiita ja taitavia piilovittuilijoita. Heitä tosin on harvassa eikä ap:n duunikaveri ole sellainen sillä ap on tajunnut että hänelle vittuillaan :D
Taitava vittuilija tulee, vittuilee ja katoaa eikä vittuilun kohde edes tajua asiaa :D
En osaa neuvoa, kun olen itse siinä taidossa niin lahjakas, että teen sitä jopa itseltäni salaa, tai siis huomaamatta ja hyvin usein taustoja tietämättä.
Jotenkin ne sanat vain sattuvat sillä tavalla vaikka en edes tarkoittaisi mitään. Kokeilepa ihan suoraa puhetta. Kun huomaat jonkun piilovittuilevan, niin vastaan sitäkin suorempaan samaan asiaan ja katso, häkeltyykö vittuilija.
Olen huomannut että meillä töissä yksi nainen on alkanut piilokuittailemaan aika härskistikin jopa. Tekisi mieli napauttaa, mutta yleensä jään vaan suu auki ihmettelemään kun tajuan et taas se tekee noin.. Tosi ärsyttävää!!
Yleensä tuollaiset tyypit eivät itse voi hyvin ja etsivät helppoja uhreja, joille voi purkaa pahan olonsa vittuilemalla. Ovat kuitenkin niin taitavia, että siinä tosiaan jää usein haavi auki ihmettelemään, että sanoiko tuo tosiaan noin rumasti.
Itsellä tepsi sellainen taktiikka, että aloin sanomaan työkaverille ihan asiallisesti noissa tilanteissa, että "mitä oikein tarkoitat tuolla" tms., että joutui selittelemään puheitaan. Hämääntyi siitä ja jätti minut rauhaan.
Jos huomaan sen, otan vittuiluna, jos en huomaa niin sitten en tietenkään reagoi mitenkään.
Jos koen vittuilua niin yleensä yritän jotenkin puolustautua ja rupean selittämään tekemisiäni tai motiivejani. Siis tyyliin "ihan siitä huolimattakin että tämä selvästi ärsyttää sinua, mä teen näin koska blaa blaa blaa".
mutta sitten kun näin käy, niin häkellyn, koska en odota ihmisten tekevän niin. Aika hämmentävää, että jotkut haluavat olla ihan tahallaan ilkeitä.
Yritän olla reagoimatta, ja jatkossa välttelen tällaista ihmistä. En halua olla tekemisissä ikävien ihmisten kanssa.
avoimesti, että hän tajuaisi minun tajunneen viestin, ja osoittaisin, ettei minulla ole mitään hävettävää mutta hänellä on törkeä, asiaton käytös ja vihjailu.
Anna ap joku esimerkki, niin koitetaan keksiä siihen hyvä reagointitapa.
muutaman piilovittuilijan ja sitten yhden suoran vittuilijan. Siis ihmisen joka sanoo suoraan päin naaamaa että "pidä säkin siinä turpas kiinni". Silloin jäin todellakin haavi auki ja aloin välttelemään tämän ihmisen seuraa. Voin pahoin hänen seurassaan. Tiesin että vittuilee muillekin. Todellinen ilmanpilaajaihminen joka ilmeisesti sai tyydytystä muiden loukkaamisesta. Hän saikin myöhemmin potkut mikä ei ketään paljoa harmittanut!
kun se on ollut aiheellista. En ymmärrä sellasta tahallista ilkeyttä, jolla on tarkoitus vaan tuottaa muille pahaa mieltä.
Oikeestaan noin muuten välttelen sellasia pisteliäitä ihmisiä, en jaksa olla ystävä.
"Kiitos, tosi hyvä piikki. Toivottavasti helpotti?"
Ja ihan totisella naamalla. Yleensä sillä saa piilo**tuilijan vaivaantumaan ;D
Kiitän Jeesusta lähimmäisestäni ja rukoilen että hän saisi löytää Jeesuksen, jos hän vielä ei ole löytänyt.
Tämän teen siis hiljaa (äänettömästi) itsekseni.
siis ihan oikeesti ja pitkällä tähtäimellä parasta on kun rakastaa ihmisiä, piikittelijöitäkin ja rukoilee heidän puolestaan.
t.20
"Nii." tms. ja jään ikään kuin "odottamaan selitystä" eli "ymmärrän" toisen käytöstä. Kaikkihan me tiedetään että se tekee tota, ja nyt se taas tekee sitä...
takerrun hänen sanoihinsa ja ihmettelen mitä tarkoittaa sillä ja sillä, ilen ihan ulalla...
Sitten katsotaan porukalla kun vittuilija selittelee sanomiaan..
ei vittuile toista kertaa ;)
Jos on tuttu ja hyvä ystävä, sanon suoraan, vieraamman ollessaa kyseessä lähden pois tilanteesta ja kannan kaunaa, en uskalla välttämättä sanoa suoraan, vaikka kai pitäisi selvittää asia heti, ettei jää vaivaamaan.