Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Usutin miehen lähtemään kaljalle,

Vierailija
11.06.2011 |

teki vaan mieli olla yksin :) Siis kun sain lapset nukkumaan. Ihan pelkkää mukavuudenhalua, saan notkua netissä, ei kukaan tule häiritsemään, katsoa telkkarista juuri sitä kanavaa mitä haluan, tein vähän herkkuja ja otan pari lasia viiniä.. pyysin kyllä tulemaan kotiin jo yhdentoista maissa, niin syödään sitten vielä yhdessä. Oonko ihan outo, mitä sanoo av-raati? Tuli vaan sellainen olo, että tarvitsen ihan ikiomaa rauhaa, kun on koko päiväksi ollut erilaista ohjelmaa perheen kesken.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuo on nykyisin mahdollista, kun hommasimme makkariin toisen telkkarin ja ilmoitin miehelle, että haluan joskus olla kotona yksin huolimatta siitä onko hän kotona vai ei. Mies ymmärtää nykyään jo mun eleistä, koska mä haluan olla yksin, vetäydyn toiseen huoneeseen, otan lasin viiniä jne.

Meillä on pieni kolmio mutta silti tämä on mahdollista. Mutta vaati se järjestelyitä ja keskusteluja.

Vierailija
2/4 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuo on nykyisin mahdollista, kun hommasimme makkariin toisen telkkarin ja ilmoitin miehelle, että haluan joskus olla kotona yksin huolimatta siitä onko hän kotona vai ei. Mies ymmärtää nykyään jo mun eleistä, koska mä haluan olla yksin, vetäydyn toiseen huoneeseen, otan lasin viiniä jne.

Meillä on pieni kolmio mutta silti tämä on mahdollista. Mutta vaati se järjestelyitä ja keskusteluja.

, miehellä on aina jotain asiaa, tai tarvetta hakea netistä jotain juuri kun olen siellä, tai katsoa juuri tekstarilta jotain, kun olen katsomassa jotain mielenkiintoista ohjelmaa. No, nyt olen vielä hetken omassa rauhassani ja sitten vietetään loppuilta yhdessä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisella oma kone ja wlan joten netissä voi roikkua vaikka jokainen perheenjäsen itsekseen samaan aikaan ja tosiaan tuo toinen telkkari on ollut pelastus. Ehkä olisi syytä teilläkin hankkia wlan?

Vierailija
4/4 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka useimmiten jättää töihin ja sitten on tämä "kotikone", lapset on niin pieniä, että eivät käytä tietokonetta vielä. Telkkareita on kyllä kaksi. ap