Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työongelmia iso läjä, mitä teen, mielipiteitä? ov

Vierailija
11.06.2011 |

Olen nyt ollut kohta vuoden töissä suht isossa tavaratalossa ja saanut pomolta paljon kiitosta työstäni. Nyt minulle olisi mahdollista päästä apulaismyymäläpäälliköksi. Mutta:

-työpaikalla aivan järkyttävän huono ilmapiiri

-jatkuvaa mun dissaamista muiden työntekijöiden kohdalta

-kiusaamista

-karmea työmäärä

-hieman pelottaa

-selviänkö?

Toinen mahdollisuus olisi vaihtaa työpistettä ihan muualle ihan pelkäksi rivityöntekijäksi, jolloin olisin lähempänä kotia ja säästäisin 300e kuussa bensoista, ollaan köyhiä ja ulosotossa

Jos jään tuonne ja otan tuon pestin vastaan, palkkani hieman nousee. Tästä nyt joku tunnistaa mut varmana, mutta mä tarvitsen apua tähän ongelmaan. Kiitos.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis onhan siellä se oikeakin myymäläpäällikkö.

Minä sinuna kokeilisin apulaismyymäläpäällikön paikkaa. Saat siitä kokemusta ja mahdollisuuden siirtyä ehkä vielä mielekkäämpään paikkaan.

Ulosotosta johtuen käteen jäävät tulosi ei kyllä pahemmin nouse, mutta jos lyhennät velkojasi nopeammin pääsette pois ulosotosta nopeammin.

Tietääkö pomosi muuten että olette ulosotossa, mä en ehkä tarjoaisi noin kassan rahoista vastuullista työtä ulosotossa olevalle.

Vierailija
2/14 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei sitten siinä työssä viihdy niin pääsehän sitten vaihtamaan muihin tehtäviin.

Mutta jos nyt ei ota tuota tehtävää vastaan, niin voi olla että ei hetkeen ole sitten tarjolla uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota se toisessa pisteessä oleva työ. Ei huonoon ilmapiiriin kannata jäädä.

Ja silloinhan teidän käyttörahan nousisi sen 300 kun ei olisi bensakuluja. Tuossa toisessa paikassa ei nousisi juurikaan.

Ei se päällikköhomma ole mitenkään niin erikoista että sen eteen kannattaisi uhrata mitään.

Vierailija
4/14 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika pitkä matka ajaa. Eli vaihtaisin lähemmäs kotia.

Vierailija
5/14 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/14 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuon laskit? ap

Vierailija - 11.06.11 06:27 (ID 12839461)

ihan kepeällä päässälaskulla normiautojen keskikulutuksen mukaan.

Vierailija
7/14 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kuluttaa ja syö miestä kohti uupumusta.

Vierailija
8/14 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

helvetti kun tuntuu vaikealta kaikki päätökset. Olin kuitenkin kotiäitinä monta vuotta ja kun nyt sain töitä ja lisäksi olen vielä hyvä siinä, tottakai haluaisin lisää kaikkea. Mutta. ap

Vierailija
9/14 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitko tehdä jotain työilmapiirin parantamiseksi?

Vierailija
10/14 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitko tehdä jotain työilmapiirin parantamiseksi?

ja antaisivat tulla silloin kun kaikki ovat paikalla, eikä selän takana. ap

Vierailija
11/14 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytko tekemaan asialle jotain? Aina kannattaa tahdata ylospain.

Vierailija
12/14 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sinä olla parhaimmillasi rivityöntekijänä, ja kai sinä voisit saada sielläkin vaativamman paikan sitten aikanaan.

Sinun sijassasi ottaisin toisen paikan lähempänä kotia. Jos sinulla joka tapauksessa menee ulosottoon suojaosuuden ylittävä palkan osa, niin sitä suuremmalla syyllä arvoistaisin enemmän viihtyisää työpaikkaa kuin parempaa palkkaa.

Vierailija
13/14 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kiusataan- fiksu kiusattu lähtee

Fiksu kiusattu ei todellakaan alistu ja lähde vaan tappelee vastaan ja näyttää kiusaajilleen kuka käskee.

Don't get mad, get even.

Ehdottomasti otat ylennyksen vastaan. Jos et ota tulet katumaan ja miettimään sitä vielä pitkään tämän jälkeen. Jos se ei sitten jostain syystä nappaa niin aina voi vaihtaa muualle mutta ylennyksiä ei niin helposti tule vastaan.

Vierailija
14/14 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska toki kaikki ulosotossa olevat ovat varkaita ja valehtelijoita...

On tosi kiva yrittää löytää työtä ja paiskia hommia hiki hatussa että saisi velkansa maksettua, kun sinun kaltaisesi tekevät kaikkensa etten siinä onnistuisi. Että kivat sullekin vaan.

siis onhan siellä se oikeakin myymäläpäällikkö.

Minä sinuna kokeilisin apulaismyymäläpäällikön paikkaa. Saat siitä kokemusta ja mahdollisuuden siirtyä ehkä vielä mielekkäämpään paikkaan.

Ulosotosta johtuen käteen jäävät tulosi ei kyllä pahemmin nouse, mutta jos lyhennät velkojasi nopeammin pääsette pois ulosotosta nopeammin.

Tietääkö pomosi muuten että olette ulosotossa, mä en ehkä tarjoaisi noin kassan rahoista vastuullista työtä ulosotossa olevalle.