Jos järjestäisit juhlat, montako ihmistä sinulla olisi kutsua?
Siis ystäviä, sukulaisia. .
Meillä naapurissa juhlat ja ajattelin, että meillä jäis aika suppeaksi. On sukulaisia joita ei voi kutsua ja ystäviä ei montaa. Saisin kasaan hulppeat 8 aikuista, joista yksi ei kyllä tulisi. Lapsia en nyt laske mukaan.
Kommentit (8)
En jaksa edes laskea. Mulla on 4 veljeä ja yksi sisko, kaikilla puolisot ja lapsia, joilla monella puolisoita, seurustelukummpaneita ja osalla lapsiakin. Myös isäni elää. Miehelläni on 3 veljeä ja 3 siskoa, joista neljällä tällä hetkellä puolisot ja 5:llä lapsia, osalla puolisioita, seurustelukumppaneita, yhdellä lapsia jne. Ja tähän päälle serkut, ystävät, läheisimmät kollegat jne. Ja onhan näitä juhlia tullut järjestettyä...
pari-kolme ehkä.
En ole varma tulisivatko siskoni, jos vaikka 5-kymppiset pitäisin sit 10 vuoden päästä kun on ajankohtaista.
No kait ne tulis, vaikka velvollisuudentunnosta.
Kolmas olis sit varmaan miesystävä, joka ei tulis kyllä siskojeni kanssaa yhtä aikaa kuitenkaan, ei ole heitä edes tavannut.
Ystäviä ei ole.
enemmänkin olisin kutsunut, mutta kotiin ei mahdu.
ihmisen karsisin kokoon. Iso suku, työkaverit, kaverit yms.. Itse pidän kuitenkin pienistä juhlista ja kustuisin vain 10-15 läheisintä..
Tyypillisesti kutsulistalla kumminkin n. 20 aikuista, lapsineen tai ilman.
Sukulaisia suunnilleen 20 + lapset
Vanhoja ystäviä noin 50 + lapset
Opiskelukavereita noin 10
Vappuna meillä oli 70 ihmistä (40 näistä lapsia)
Sukulaisia suunnilleen 20 + lapset
Vanhoja ystäviä noin 50 + lapset
Opiskelukavereita noin 10Vappuna meillä oli 70 ihmistä (40 näistä lapsia)
monen ihmisen kanssa?
Minulla on sukulaisia tasan yksi (veljeni) ja miehelläni lähisukua 6 aikuisen verran. Sitten muutamia ystäviä.