Reidet hankautuvat verille näissä helteissä.
Pakko käyttää sukkahousuja tai legginsejä hameiden kanssa, vaikka olisi viileämpää ilman.
Kommentit (16)
Oikein kuumalla sitten vaseliinipurkki laukussa, ja tasaisin väliajoin rasvaan sisäreisiä. Se auttaa.
kun se anatomiakin tahtoo olla sellainen, ettei luonnostaan ole sitä vakoa reisien välissä. Mun BMI:n tarttis olla 17, etteivät reidet hankaisi.
Laihduttakaa
T. BMI 18.2, mallia reitevä.
Ei minulla sentään verille hankaannu, mutta hankaa kuitenkin, hiostaa ja ahdistaa. Käytän mieluummin housuja.
Talkki auttaa jos hankautuminen on tukalaa.
Lämpimästä, aurinkoisesta kesäsäästä kärsivät voivat lohduttautua sillä, että ennenkuin arvaammekaan on taas marraskuu.
mä oon reippaasti ylipinoinen ja vielä päärynävartaloinen ja siksi aina hameessa.
Mutta mulla ei kyllä reidet hankaa.
mä oon reippaasti ylipinoinen ja vielä päärynävartaloinen ja siksi aina hameessa.
Mutta mulla ei kyllä reidet hankaa.
Tottumus kysymys!! Aina hameessa--> jalkovälin iho on tottunut tilanteeseen eikä aiheuta ongelmia.
että alipainoisillakin BMI:llä reidet hankaa toisiinsa :( Ihmiset kun on eri mallisia. Juoksen pitkää matkaa ja jumppaan eli kyse ei ole läskistä. Talkki auttaa vähän ja juostessa pakko pitää pidemmät lahkeet.
Miten teidän reidet voi hankautua yhteen kun käytätte hametta?!! HUH HUH.
Siinä ei ole lahkeita. Jos on semmoinen vartalonmalli (joko ylipainosta tai ihan muusta johtuen) että reidet ottaa yhteen, niin hameen kanssa ne kivasti hankautuu, jos ei ole mitään välissä. Jos et ymmärtänyt tästä kuvauksesta, niin kysy toki lisää. Rautalankaa on autotallissa.
Ootteko kokeilleet talkkia? Sitä mä käytän.
Itse käytän kyllä mielelläni leggareita hameen kanssa, mutta silloin kun on todella kuuma niin laitan talkkia reisiin. Laitan talkkia myös rintojen alle, vaikkei minulla mitkään riipparit olekaan niin se silti helpottaa oloa kesällä, ei nuo kaarituet hankaa. =)
Iltaisin myös laitan talkkia reisiin, paljon miellyttävämpää kuin vaseliini..
Ja HUHHUH tyypille, minäkin olen normaalipainoinen, mutta se läski mitä on, on sisäreisissä. Kuten yllä on sanottu, anatomia kysymys.
mulla on atooppinen iho ja tulee näppyjä kaikkeen mikä hankautuu toista vasten, on tullut aina, ja olen ollut sekä normaali- että ylipainoinen ja esimerkiksi kyynärtaipeeseen ei juurikaan vaikuta ylipaino.
Minä kuljen helteellä sukkahousuissa varsinkin jos joudun kävelemään enemmän, muulloin kesällä pidän hameen alla polvisukkia ja silloin panen talkkia.
Minä saan vielä lisäksi valoihottumaa nilkkoihin ja sääriin ja senkin takia pitää suojata, vaikka tulee silti.
Talkki on hyvä ensiapu, mutta itse hankin sellaisen "alushameen", joka onkin housut. Tosi kevyt eikä mitenkään hiostava, mutta estää jsut ton reisien hautumisen.
Kantsii kokeilla! Liiviliikkeistä löytynee :)
alushousu-housuliivit, joissa on lahkeet. Ne ovat vähän vilpoisammat kuin leggarisortsit.
Oikein kuumalla sitten vaseliinipurkki laukussa, ja tasaisin väliajoin rasvaan sisäreisiä. Se auttaa.