missä vaatemerkeissä on pienimmät/suurimmat koot
Oletko huomannut, että jossakin merkissä sinulle sopiva koko on S, toisessa L, vaikka itse arvioit kokosi olevan M?
Kommentit (7)
esim. adidaksen jumppatopit on tosi pieniä!! just jouduin ottaan kokoa 40 olevan topin, ja se on ihan nafti, vaikka normaalikokoni on 36!
munkin mielestä on reilummat koot. Yleensä käytän kokoa 42 ja Seppälässä menee koko 40. Vilassa taas ei aina meinaa xl kokokaan riittää.
munkin mielestä on reilummat koot. Yleensä käytän kokoa 42 ja Seppälässä menee koko 40. Vilassa taas ei aina meinaa xl kokokaan riittää.
taas Vilassa on reilut koot, jos vertaa muihin vastaaviin (esim. Only).
Vero Moda taas yllättävän reilu.
Ja suomalaiset (tyyliin Nanso) ovat ihan käsittämättömän isoja.
Ja KappAhlissa on hassu kokoluokitus, kun M n 40-42 ja L 44-46...
Kumma, olen kai epämuodostunut tai koot ovat radikaalisti muuttuneet muutamassa vuodessa. Muistan, että ainakin Seppälän housuissa sai aina valita koon isommat, samaan aikaan mulle meni 28" italialaiset farkut, 27" englantilaiset farkut, mutta Seppälän housuista koko 36 ei mahtunut päälle ja 38 vain juuri ja juuri. H&M:n 36 oli taas sopiva. Nansolla, Marimekolla, Lindexillä on isot vaatteet.
aika isoja kokoja.
Oikeasti isoja kokoja sitten näissä.. nansot, marimekot ja r-collectionit
Seppälässä taas yleensä voin ottaa normikokoani yhtä tai jopa kahta pienemmän vaatteen.