Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pienen lapsen voi viedä alasti uimarannalle?

Vierailija
11.06.2011 |

Kuinka pienen lapsen voi viedä alasti uimarannalle? Ei nyt satu olemaan uimahousuja mukana, eikä huvittaisi varta vasten ostaa uusia housuja. Voiko yksivuotiaan pojan viedä rannalle alasti, ilman että kukaan pervo kyttäilee?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tartte miettiä tuollaisia juttuja.

Vierailija
2/12 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lapselle itselleen on kyllä mukavampaa olla vaikka tavalliset pikkuhousut jalassa, niin ei mene hiekka pyllyväliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan meidän lasten kohdalla. hiukan kun istahtaa veteen ja sen jälkeen kyykkii hiekassa, niin tuloksena on vettävaluvat ja hiekalla kuorrutetut pikkupöksyt!

mutta lapselle itselleen on kyllä mukavampaa olla vaikka tavalliset pikkuhousut jalassa, niin ei mene hiekka pyllyväliin.

Vierailija
4/12 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen näin ehkä viisivuotiaan vielä alasti uimarannalla. Tai oli sillä uimapuku, mutta oli ilmeisesti tullut kylmä ja riisunut sen ja tullut sitten leikkimään uudestaan rantaveteen.

UV-säteilystä mä enemmän olisin huolissani, mutta tuskinpa oikein pervojen tuijottelua mikään pieni uimapuku estää. Ja toisaalta olethan sä lapsesi vieressä, joten ei siinä kukaan mitään pääse tekemään kuitenkaan.

Mä en jaksa stressata pervoista. Silloin kun mä olin lapsi, pikkulapset oli melkein kaikki alasti rannalla enkä tiedä ketään ahdistellun. Eiköhän niitä häiriintyneitä ole yhtä paljon tai paremminkin vähän ollut ennenkin, vaikka niistä puhutaan paljon enemmän nykyään. En mä voi alkaa elää elämääni ajatellen koko ajan mitä voin pukea lapselleni tai itselleni päälle, jos joku kieroutunut siitä jotain ajattelee.

Vierailija
5/12 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä tuota uv-säteilyä. laittaisin pojan sukukalleudet auringolle alttiiksi huomenna. Laita edes kalsarit ja t-paita.

Se lasten iho on tosi herkkä. Ja aurinkorasvaahan et tuon ikäiselle saa vielä käyttää kahteen vuoteen.

Vierailija
6/12 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero

Vierailija
7/12 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkorasvaa on laitettu jo monet kerrat ihoon, tais tulla syöpä?

Ehkä riittäis pelkkä t-paita, jos vaan kyykistelee rantavedessä, voi tuntua inhottavalta märät kalsarit ja jos ei oo paljoa porukkaa aamusta. Eikä oo tarkoitus mennä ku aamupäivällä käväsemään.

Vierailija
8/12 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkorasvaa on laitettu jo monet kerrat ihoon, tais tulla syöpä?

Ehkä riittäis pelkkä t-paita, jos vaan kyykistelee rantavedessä, voi tuntua inhottavalta märät kalsarit ja jos ei oo paljoa porukkaa aamusta. Eikä oo tarkoitus mennä ku aamupäivällä käväsemään.

Vierailija
9/12 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkähihainen, suojaa käsivarretkin. Ja helma peittää sukukalleudet. Hyvä niittenkin on välillä saada raitista ilmaa ilman vaippoja tai märkiä kalsareita.

Vierailija
10/12 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viedä mun mielestä, kunhan ei kauhean kauaa ole auringossa, jos ei ole rasvaa.

Vierailija
11/12 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sille ei mitään voi. Musta elämää ei voi alkaa elää pervojen ehdoilla. Jos lasta ei itseä hävetä olla alasti uimarannalla, niin sitten voi olla alasti.

Vierailija
12/12 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitettu on myös aurinkorasvaa, vaikka ei pitäisi. Aniharvoin niin tehdään. Ei ole onneksi palanut. Hankala rantavedessä pitää vaatteita päällä ja en tykkää niistä kamalan paksuista UV-suojavaatteista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi