Olen kai hassu ja epätoivoinen kun tälläisiä ajattelen
mutta olen myös paremminkin nuori äiti kun vanha. :)
Meillä on mieheni kanssa jo jonkin aikaa mennyt huonosti (terveysongelmia) ja hän on minua nuorempi.
Pettänyt en ole koskaan ja moraalini on korkealla.
Kun eräs nuori mies moikkasi minulle taannoin pihassa kulmiaan kohotellen kerroin tästä miehelleni ja kummastelin, että joko tuo yritti iskeä tai sitten oli vetänyt jotain. =D
Epäilin vahvasti tuota iskuyritystä sillä itsetuntoni on alhaalla, vaikka niin monet minua kauniiksi sanovatkin. Mieheni myös epäili iskuyritystä epätodennäköiseksi, mikä tietty hieman ketutti (miksi minua ei kukaan koittaisi iskeä... ainiin, eihän nyt minua kukaan...).
Tuosta jo varmaan kuukausi ja nyt mieheni on muutaman päivän asunut muualla, sukulaisellaan ja asumusero on todennäköinen. Lasteni vuoksi tuosta kai tietää koko pihapiiri, mutta tänään kumminkin tulimme kaupoilta ja tuo kyseinen nuori mies juoksi auttamaan minua ostoskassieni kanssa ihan sisälle asti. Hmm. Joko hän on huisin fiksu ja avulias tai...
Mitäs luulette?
Vaikka luulen, että palsta vastaa, että kukapa nyt meikäläistä katselisi. =/
En minä ketään miestä halua elämääni, mutta piristäshän tuo päivääni kaikkien vastoinkäymisten jälkeen.
Kommentit (5)
ja tuos mieshenkilö ehkä jotain 26v. arviolta, vaikea sanoa.
Lasteni isä on minua 2 vuotta nuorempi.
Olen hurjia kuvitteleva fossiili =)
Ei siitä sen kummempaa tarvii ajatella.
Mutta jos mies kiinnostaa, niin pyydä kahveelle ja tutustu, ei tuo ikäero ole mitään!
Itselläni on paljon enemmmän nuorempi mies.
Eli olettaisit tuon olleen paremminkin flirtti kun pelkkää puhdasta avuliaisuutta?
Pihassa oli muitakin ja hän oli ainoa joka tarjoutui juosten apuun.
ap
ja hän 25v?