Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lähihoitajille riittävästi töitä? Myös tulevaisuudessa?

Vierailija
10.06.2011 |

Olen merkonomi mutta töitä tuntuu olevan nihkeänlaisesti. Ajattelin että jos lukisin lähihoitajaksi, riittääkö heillä töitä myös tulevaisuudessa? Mieluiten menisin töihin jonnekin terveydenhuoltoalan toimistotöihin, mutta pääasia että olisi töitä. Vaihtoehdot olisi vanhustyö tai sairaanhoito.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ,Lähihoitajaksikin pitää lukea ja olla intoa,taitoa kohdata ihminen ja itsensä aikuisenakin.

Vierailija
2/6 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jatkossa saat sanella itse palkkasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää minulla on jo liki 40v, mutta ammatin vaihto ei pelottaisi. Mietin vain että viekö sairaanhoitajat kaikki työt, mutta sitä tutkintoa en taida jaksaa enää lukea. Enkä ole varma olisiko minusta edes siihen työhön. Ehkä laitan paperit vetämään lähihoitajakoulutukseen :)!

ap

Vierailija
4/6 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähihoitajakoulutukseen, soveltuvuuskokeet oli toukokuussa ja ensi viikolla pitäisi tulla tieto pääsenkö vai en. Vanhustyö muakin kiinnostaisi.

Uskon kyllä että työtä riittää, varsinkin vanhuspuolella.

Mä kyllästyin kans siihen että toimistotöitä ei tuntunut löytyvän millään (ja muutenkin kaipasin alanvaihdosta), nyt sain heti kesäksi töitä, mulle siis soitettiin kotiin ja pyydettiin vanhainkodille töihin, vaikkei mulla ees vielä ole mitään koulutusta eikä kokemustakaan yhtään. Innostus alaan ilmeisesti riitti :) Pidän hyvänä merkkinä töiden löytymiseen jatkossakin.

Vierailija
5/6 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää minulla on jo liki 40v, mutta ammatin vaihto ei pelottaisi. Mietin vain että viekö sairaanhoitajat kaikki työt, mutta sitä tutkintoa en taida jaksaa enää lukea. Enkä ole varma olisiko minusta edes siihen työhön. Ehkä laitan paperit vetämään lähihoitajakoulutukseen :)!

ap

Kaverilla on sellainen ja se on suorastaan kultakaivos. Hänellä on palvelutarjontasopimus kunnan kanssa eli kunta hankkii paikat häneltä ja omaiset maksavat sen mitä kaveri pyytää. Kun muuta mahdollisuutta ei ole, maksut voi nostaa vaikka taivaisiin ja niin kaveri on tehnytkin.

Vierailija
6/6 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrityksen perustaminen on ollut mielessä jo kauan ja merkonomin koulutus alntaisi sille hyvän pohjan. Alalle tarvittaisiin todellakin hoitokoteja. Suututtaa vanhusten huono hoito, joten laadukkaan ja ihmisläheisen hoitokodin perustaminen kyllä kiinnostaisi ja hyvästä hoidosta varmasti maksetaankin enemmän.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän