mua ei haittaisi vaikka olisi näin kuumaa 2kk
siis oikeesti, ei haittaisi yhtään...Ihanaa..Nautin niin tästä. Muita?
Kommentit (24)
mutta en hikoile.
Te jotka nautitte näistä helteistä paljon niin hikoiletteko te helteillä erityisemmin?
Tai on toki kuuma koko ajan, mutta märkänä ei ole kuin kämmenet. En kärsi hikoilun takia vaan muuten vaan ahdistaa. Kiukuttaa unen, liikunnan ja raikkaan ilman puute ja olo on koko ajan vetelä ja heikko, vaikka vichypullo on jatkuvasti vieressä.
siis oikeesti, ei haittaisi yhtään...Ihanaa..Nautin niin tästä. Muita?
todellakaan haittaa, vaikka asutaan kerrostalossa ja ilman ilmastointia. Ihanaa! Ja kyllähän kehokin tähän tottuu, jos helteitä pidempään jatkuu.
Kauhea homma kastella joka ilta. Nurmikko on jo osin palanut, en viitsi tuhlata vettä siihen niin paljon kuin tavitsis. Kunhan kasvit pärjää. Lisäski kuuma sää on tuonut tuhottomasti kirvoja, pensaiden liki ei voi mennä.
Onneksi pian lähdetään lomalle ulkomaille, paikkaa, joka EI ole tunnettu helteistään:-)
ei haittaa, mutta kertakaikkiaan tämä turvotus joka on ollut joitakin päiviä kuvioissa mukana! rv 26 alkoi juuri ja ihmettelen vain mihin suuntaan ja mihin mittasuhteisiin tämä turvotus vielä menee! Pyrin juomaan mahdollisimman paljon vettä, mutta mikä muu neuvoksi?
Kyllähän siihen tottuu ihan kuin viime kesänäkin, mutta en mä todellakaan nauti helteistä, kun ei niitä pääse karkuun mihinkän. Sisällä on nyt 28 astetta lämmintä, viime kesänä oli jo reilusti yli 30. Tuulettimet viilentää ihoa mutta ei huoneilmaa. Parvekkeitten ovia ja ikkunoita ei voi pitää auki edes yöllä, kun alakerran naapurit tupakoivat ketjussa, näin kesäisän myös yöllä. Onneksi ensi viikolla jo sataa.
Itseä ei ainakaan haittaa ollenkaan tämä kuumuus. Viime vuonna tähän aikaan oli rv 37 ja synnyttämään lähtiessä ulkona 34 astetta sekä auton lämpömittarissa lukemana 39. Ei kyllä haitannut oikeastaan silloinkaan :D
Aivan ihana hellekeli ja vaikka hikoiluttaa (PALJON), niin on se sen arvoista! Koiraa käy kyllä sääliksi, mutta onneksi parvekkeella on varjoinen paikka, jossa makoilee..
vielä ei ole liian kuumaa. Yli 37 astetta kun menee, niin sitten minä kärsin.
toivottavasti mun lomallakin on näin upeeta keliä.
Nautin tästä täysillä. Ei väsytä tai rasita :)))
jaksais. Kamala päänsärky kokoajan ja rytmihäiriöitä ja sydämentykytyksiä ja väsyttää. Ulkona en pysty olemaan ollenkaan. Olisin varmaan sairaalahoidossa parin viikon helteiden jälkeen.
Ei, en ole mummo, vaan 35-v. :O
Mie en ainenkaan jaksa tätä kuumuutta. Olen jopa jo manannut, että tulis vaan jo talvi ja lunta. Vaikka pyrin juomaan paljon ja syömään hyvin, että nestetasapaino pysyy kunnossa niin silti on huono-olo, päätä särkee ja väsyttää. Lisäks en pääse tätä kuumutta mihinkään pakoon, koska asun kerrostalossa ja ilmastointi on huono -> tuskanen hiki on myös yöllä ja unet jää sen takia vähäiseksi. Yleensä ulkona ja sisällä on yhtä lämmintä, joten on aika sama missä päivänsä viettää. Toivon vaan, että kun työt alkaa ei oo enää näin kuuma..fyysisesti raskas työ tällä helteellä on ihan tuskaa, tiedän sen kokemuksesta.
Mie en ainenkaan jaksa tätä kuumuutta. Olen jopa jo manannut, että tulis vaan jo talvi ja lunta. Vaikka pyrin juomaan paljon ja syömään hyvin, että nestetasapaino pysyy kunnossa niin silti on huono-olo, päätä särkee ja väsyttää. Lisäks en pääse tätä kuumutta mihinkään pakoon, koska asun kerrostalossa ja ilmastointi on huono -> tuskanen hiki on myös yöllä ja unet jää sen takia vähäiseksi. Yleensä ulkona ja sisällä on yhtä lämmintä, joten on aika sama missä päivänsä viettää. Toivon vaan, että kun työt alkaa ei oo enää näin kuuma..fyysisesti raskas työ tällä helteellä on ihan tuskaa, tiedän sen kokemuksesta.
Niin ja olen siis 21-vuotias, en mikään monisairas vanhus :)
Että rakastan tätä ilmaa ja kun pieni merituuli on vielä viilentämässä ^^
Antaa paistaa vaan!
Rehellisyyden nimissä täytyy kyllä sanoa, että avainasemassa mun fiiliksiin on ilmalämpöpumppu, joka takaa kunnon yöunet ja mahdollisuuden päästä halutessa viileään... =)
Mutta tällä kertaa olen erityisesti surullinen siitä, että vauva kärsii tästä kuumuudesta. Tuo vauva kun on kitiseväistä sorttia, niin sitä joutuu kanniskelemaan sylissä. Ja siinä sillä tulee ihan ylikuuma, sitten pitää yrittää jähdyttää vauvaa suihkussa.
Ja vaatteita ei voi pitää vauvalla, tai se paistuu siinä sylissä. Ja siinä sitten iho ihoa vasten ei tee hyvää vauvan ihollekaan, kun sitä nihkeää vauvaa kääntelee ja ihot tarttuilee toisiinsa.
Mutta en nyt rv 37... Kun ei ole ilmalämpöpumppua eikä mies halua hyttysverkkoja, niin sisällä on pirun kuuma tai ötököitä.
Te jotka nautitte näistä helteistä paljon niin hikoiletteko te helteillä erityisemmin? Tai häiritseekö teitä se kun koko ajan pukkaa hikeä? Vai onko teillä helteillä vaan just sopivan lämmin että ette hikoile kuin possut? Mua itseä ärsyttää se kun koko ajan jos vähänkin jotain puuhailee niin kroppa on hiestä nihkeä ja hiki valuu otsalta. Se tuntuu vaan niin inhottavalta.
mutta ei se minua haittaa erityisesti. Sisällä on suht viileä. Käyn välillä suihkussa tai altaassa (nyt kun sattuu olemaan loma). Jotenkin tottunut kuumuuteen koska olen Thaimaassa käynyt jo 5 kertaa ja nautin joka hetkestä vaikkakin liian kuumaa välillä.