muovipussi päähän, sormet katki????!!!!
mieheni suuttui kun 2,8v poika raapaisi ( mielestäni hakee huomiota häneltä)lujaa, jättäen punaiset jäljet reiteen. Mieheni sanoi että -tollaselle pitäis laittaa muovipussi päähän tai katkaista sormet- miten isä voi sanoa tuollaista?? Olen todella järkyttynyt! Poika raapii usein isäänsä, harvemmin muita... Käsittämätöntä käytöstä mieheltäni! Olen sanonut hänelle, että keskittyy ainoastaan poikaan kun tulee kotiin ja laittaa puhelimen ja TV:n pois päältä..., mutta ei niin ei. :(
Kommentit (16)
olen lasteni kanssa lähes 24h7, jos
on menoa niin äitini hoitaa lapset. Mieheni tekee pitkää päivää töissä, siksi ei lapsia paljon hoida. Mutta näyttää nekin hetket kun lasten kanssa on, tuottavan tuskaa kun tuollaista suustaan päästää :( ap
Vastuu on sinun, koska olet tietoinen miehesi uhkailusta.
miehelläkö ei sitten vastuuta?
Hullulta vaikuttaa sun mies. Kuka tollasta sanoo? Lapselle vielä...
tai suuttuneena lausahtaa jotain typerää. Ei toi nyt niin paha ollut, eikä tarkoita varmastikaan sitä että isä oikeesti pystyisi tai haluaisi niin tehdä, vai tarkoittaako?
Jos lapselle tuollaista sanotaan, on jotain todella pahasti pielessä. Jos mies ei suostu hakemaan apua itselleen, ymmärrä sinä lapsesi paras ja vie hänet tuollaisen ihmisen ulottumattomiin.
Jos lapselle tuollaista sanotaan, on jotain todella pahasti pielessä. Jos mies ei suostu hakemaan apua itselleen, ymmärrä sinä lapsesi paras ja vie hänet tuollaisen ihmisen ulottumattomiin.
Vakavan keskustelun paikka! Nyt se mies seinää vasten ja vastuuseen puheistaan! Hoitoon tai/ja ero!
ja lapsi tottelematon...jos sen ikäinen raapii jatkuvasti, huh.
ja varmasti kun mies palaa kyläreissultaan kotiin. Kuullessani mieheni puheet järkytyin, enkä saanut sanaa suustani... Tämän jälkeen en tod jätä miestä ja lapsia keskenään. ihan sekaisin toisen sanomasta, itse en milloinkaan voisi noin sanoa! Ap
mutta väsyneenä joskus riehaantuu. Ja tämä raapimis "oireilu" kohdistuu lapsen isään. Uskon sen lähinnä olevan huomionhakua (niin kuin aiemmin kerroin) koska mies mielellään puhuu puhelimessa tai katsoo TV:tä, vaikka voisi keskittyä lapsiin. Itse olen nyt hoitovapaalla ja hän on ollut reilu viikon sairaslomalla, ei pitäisi stressinkään painaa.... :( ap
mutta väsyneenä joskus riehaantuu. Ja tämä raapimis "oireilu" kohdistuu lapsen isään. Uskon sen lähinnä olevan huomionhakua (niin kuin aiemmin kerroin) koska mies mielellään puhuu puhelimessa tai katsoo TV:tä, vaikka voisi keskittyä lapsiin. Itse olen nyt hoitovapaalla ja hän on ollut reilu viikon sairaslomalla, ei pitäisi stressinkään painaa.... :( ap
Tuon ikäiselle pitäis jo opettaa vähän miten niitä tunteita näytetään.
siihen loppuu raapiminen, molemmat yhdessä parempi
sen lisäksi että uhkailee niin lyö nyrkillä oveen reikiä ja vaahtoaa pää punaisena. Sillä on kovia työstressejä.
koskaan ei kuitenkaan lyö meitä tai käy kiinni. Kunhan päästelee höyryjä ulos. On meillä kivat keittiön ovet. Hyvin ilmastoituja.
Eikö sua pelota? Mua pelotti kun poika käyttäytyi noin. Ei ole tervettä ja lapsi kyllä ihan varmasti oireilee jos isä riehuu. Vaikkei sinua ja lasta löisikään.
Eikö sua pelota? Mua pelotti kun poika käyttäytyi noin. Ei ole tervettä ja lapsi kyllä ihan varmasti oireilee jos isä riehuu. Vaikkei sinua ja lasta löisikään.
Lainaus unohtui.
Lainaus unohtui.
Nyt siihen on tottunut.
Raivoaa päivittäin ja olen minä toivonut että eläkkeelle pääsisi pian. Liian raskas työ. Mies tekee kolmen ihmisen työt ja onhan se kiva palkkakin. Ihmettelen että miten kauan terveys kestää.
Siinä säästää, kun pistää yhden miehen tekemään kolmen ihmisen työt. Yleensä raivokohtaukset päättyvät itkuun. Sitten minä rauhotan tilanteen.
Lainaakin on niin paljon etten minä yksin pystyisi elättämään koko taloutta...
Vastuu on sinun, koska olet tietoinen miehesi uhkailusta.