Kenen mielestä reimatech haalarit on rumia?
itse en ostaisi sellaista vaikka maksaisi vaan 5¿. Ne on hirmu rumia ja joka toisella vastaan tulevalla on sellainen.
Kommentit (19)
Kyl tec-haalarit viel menee, vaikkakin väreissä olisi parantamisen varaa, mut noita mainitsemiasi en ymmärrä.
Näyttää ja istuu lapsen päällä hyvin. Mutta pakko sanoa, että roimasti ylihinnoiteltuja. Muttatyhmä se, joka maksaa. Kys. haalareita löytyy täältäkin, mutta harvoin olen oikeaa hintaa maksanut.
Kyllä mä kamalempiakin olen nähnyt kuin Reimatecit...
AP:n lemppareita on varmasti lassietecit :D
Viime vuonna oli se vadelmanpuna-valkoinen.
Sitten kyläilyreissuille on erikseen takit ja nätit vaatteet, joilla ei ole tarkoituskaan rymytä loskassa.
Reimatecit tiedän, ne ovat minusta ihan tavallisten haalarien näköisiä.
mutta toi linkin reima oli kyllä harvinaisen ruma! Kauhea väri!
Viime keväänä ostin pojalleni hiekanruskea-vaaleansinisen Reimatecin välikausihaalarin, ja se oli minusta aika kiva. Mutta tytöllä oli ruskeat housut ja ruskea-pinkki takki, mikä oli mielestäni se vähiten ruma vaihtoehto. Ja toppavaatteissa sitä tuttua ja turvallista puna-tummansinistä ;)
miellyttäviä ja vähemmän miellyttäviä pukuja nyt on vähän joka merkkisenä.
Kerro ihmeessä ap mitkä sinusta sitten ovat kauniita?
Murretut sävyt ja tummia värejä. Peruspunaset, ja -siniset yms. HYI HELVETTI! Reimaa ostan, koska ne on ainoita, jotka sekä kestävät ja ovat vedenpitäviä ja ovat myös hyvännäkösiä.
Reimatecit on sentään vähiten rumia niistä mitä on tarjolla.
Eipä niitä sitten pidetäkään muuta kuin pihaleikeissä, muulloin käytetään takkia ja housuja.
Vierailija:
itse en ostaisi sellaista vaikka maksaisi vaan 5¿. Ne on hirmu rumia ja joka toisella vastaan tulevalla on sellainen.
Kyllä lassien ja halpahallien pukuja näkyy valitettavasti useammin :(
kun en ole koskaan ajatellut että toppapuvun pitäisi olla erityisen nätti. olen vain ajatellut sopivuutta, kestävyyttä ja toimivuutta. ulkonäkö on ollut viimeisenä listassa mutta tähän mennessä ovat kaikki hankkimani puvut miellyttäneet silmää. talveksi on reima ja näin syyskeleillä kirppikseltä ostettu 90-lukulainen pumpulivuorikummajainen.
:) ap