Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kaupoista ei löydy rintaliivejä koossa 75D ?!? Ei voi olla niin harvinainen koko!

Vierailija
10.06.2011 |

Erikoisliikkeistä varmaan löytyisikin mutta täällä ei ole mitään erikoisliikkeitä lähimaillakaan.

Tavallisia halpahalleja yms. vaatekauppoja on, mutta niistä ei löydä IKINÄ kokoa 75D. 75C löytyy mutta sitten seuraava on 80B/C mutta sen ympärysmitta on auttamatta liian suuri.

ÄRSYTTÄÄ. Löytyy kuitenkin esim. kokoja 70A yms. jonka luulisi olevan harvinaisempi kuin tämä mun kokoni.

Enkä usko että aina muka vaan myöhästyisin, että nämä koot olisivat joka kerta just loppu, kun mä meen, niin kauan mä olen niitä metsästänyt (tuloksetta) näistä meidän lähellä olevista kaupoista...

Netistä ei viitsis tilailla, koska olen huomannut että mun rintakehä ja rinnat ovat varmaan keskimääräistä muotoa omituisemmat, koska mun on todella vaikeaa löytää sopivia ja hyvin istuvia liivejä itselleni. Useasti olen ennen netistä liivejä tilaillut, mutta lähes aina palauttanut koska joko kupit ovat liian kaukana toisistaan (yleisin ongelma) tai sitten painavat rintani liian leveälle ja littoisaksi tai jotakin pursuaa, tms.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmannilla samoin, ja paljon harvinaisempiakin.

Mutta totta on, että vahingossakaan ei ole tarjouksia tuosta koosta, C-kuppiin päättyvät kaikki tarjoukset :([/i

A-C, mutta D-kupin valikoima on perseestä. Ihan käsittämätöntä. Tässä vasta kävin stokkalla liiviostoksilla.

Vierailija
22/29 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 65G

Ei varmaan tarvii mainita ettei löydy kun netistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä linkki lindexin nettikauppaan, rintaliiveihin, kokoon 75d. Toivottavasti toimii.

http://www.lindex.com/fi/alusvaatteet/rintaliivit/?r=1339754911960

Seuraavaksi varmaan ap valittaa, ettei alusvaatteita voi tilata netistä. No jos asuu 150km päässä lähimmästä lindexistä, niin ehkä voisi kuitenkin harkita. Voihan ne sitten palauttaa. Tilaa vaikka eri kokoja ja palauttaa sitten ne, jotka ei sovikaan.

Vierailija
24/29 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkaa ja utelee, etteikö teillä ole lähellä yhtään cittaria tai prismaa? Noissakin kaupoissa myydään kyseistä kokoa. Jos ei teillä ole, niin laita palautetta.

Vierailija
25/29 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ne sovi läheskään kaikille naisille.

Itse olen 75F ja ihan turha edes etsiä halpahallista.

Olen tosi huono ostamaan netistä liivejä, koska tykkään sovittaa liivit ennen ostopäätöstä.

Hinta ei ole ratkaiseva tekijä, vaan sopivuus. Ja kun löydän sopivat, ostan heti kahdet tai kolmet samanlaiset.

Vierailija
26/29 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä 70C, joistain malleista myös D tai B, ja harvassa ovat. Siis edulliset. Alusvaatteet on sellainen juttu mistä en viitsi maksaa, näkyvät vaatteet ja kengät kun ovat tärkeämpiä :D

Aina kun näen edullisesti Lindexillä tms., ostan. Mutta harvassa ovat...Laihalla ei oleteta olevan "isoja" tissejä (vaikka faktahan on, että 70 C saati nyt B ei todellakaan ole iso :D)!

Vierailija
27/29 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koko olisi 65-70D ja joudun yleensä tyytymään 75-ympärykseen koska ei vain löydy oikeaa näitä pienempiä ympärysmittoja. Meneekö niitä enemmän vai onko ne niin harvinaisia että niitä hommataan kauppoihin vähemmän?

Vierailija
28/29 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä linkki lindexin nettikauppaan, rintaliiveihin, kokoon 75d. Toivottavasti toimii.

<a href="http://www.lindex.com/fi/alusvaatteet/rintaliivit/?r=1339754911960" alt="http://www.lindex.com/fi/alusvaatteet/rintaliivit/?r=1339754911960">http://www.lindex.com/fi/alusvaatteet/rintaliivit/?r=1339754911960</a&gt;

Seuraavaksi varmaan ap valittaa, ettei alusvaatteita voi tilata netistä. No jos asuu 150km päässä lähimmästä lindexistä, niin ehkä voisi kuitenkin harkita. Voihan ne sitten palauttaa. Tilaa vaikka eri kokoja ja palauttaa sitten ne, jotka ei sovikaan.

Meinasin myös tulla kehottamaan nettikaupoille. Netistä löytyy varmasti sopivia, tulevat kotiovelle. Ja ellei sovikaan, aina voi palauttaa.

Vierailija
29/29 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpahallithan perustuvat siihen, että myydään halvalla isoja eriä. Jos suurin osa naisista käyttää B ja C kuppia esim. 80-85 ympärysmitalla, niin tilataan niitä kokoja "muista viis". Suomessa naiset eivät muutenkaan ymmärrä kokoaan, suurin osa kulkee vääränkokoisissa liiveissä koko ajan...! =Voi myydä "vähän sinne päin" kokoja kun kauppa käy kun asiakkaat ostavat "kun halvalla saa" vaikka ei ihan oikeaa koko olisikaan.

Lisäksi halpahallissa vaatteensa ostaa tietty ihmisryhmä. Kyllä: niissä käy kaikenlaisia ihmisiä, mutta samaan tapaan kun minkä muunkin kaupan tahansa, "tyypillisen asiakkaan" voi profiloida. Joku mökin mummo vert. trendsetter pukeutuvat eri tavalla. Toinen ostaa halpahallista ja toinen shoppailee pikkuputiikeissa ja stocalla, joten valikoimat ovat erilaisia.

Ja loppuun vinkki aloittajalle:

Kannattaa tilata netistä (myös Lindexillä ym. nykyään nettikauppa) koska yleensä menee niin, että sama malli säilyy, kuosit vaan muuttuvat. Liivejä on siis erihintaisia, omalle kukkarolle sopivia varmasti löytyy.

Eli: jos ostaa ihan kaupasta TAI netistä merkin X liivit malli Y koossa 75D nyt kesällä heleän turkooseina, niin syksyllä samaa mallia on yleensä myynnissä esim. tumman violettina, sitten joulun alla punaisena jne. Malli yleensä usein pysyy samana, vain se kuosi/pitsit ym muuttuvat. Yleensä mustaa/valkoista "aina" tarjolla. Ja sen mallin/koon voi vaikka kirjoittaa ylös johonkin, niin muistaa kun tarvitsee.

Itse en tuurilla osta rintaliivejä netin kautta, mutta muutamista liikeistä (mm. tuo Lindex joka ei ole edes kallis) tilaan netin kautta, koska tiedän siellä olevan juuri minulle istuva malli oikeaa kokoa.

HUOM: Toki iän ja painon vahteluiden myötä rintojen koko muuttuu...! Eli mikään "teini-iästä hautaan saakka" patentti ratkaisu tuo ei ole. Mutta jos ei paino hirveästi vaihtele, ei saa/imetä lapsia jne. mikä vaikuttaa rintojen kokoon, niin ihan hyvin menee samalla koolla vuosien ajan. Joten jos nyt näkee sen vaivan että etsii oikean kokoiset liivit, niin asia hoidettu (voi netistä tilata lisää) vuosiksi eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan