Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minipoppoo & Jane

Vierailija
10.06.2011 |

Onko joku viime aikoina käynyt, minkälaisia ovat?

Myyntiinkin pitäisi jotain viedä ja nuo ovat lähimmät, mietin kumpi kannattaa...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä oli valitettavasti aika hiljaista. Muutenkin siellä on ollut aika paljon tyhjiä pöytiä, mutta mä jotenkin silti tykkään siitä. Siellä on niin siistiä ja olen sieltä hyviä löytöjäkin tehnyt. Janesta en osaa sanoa, en ole koskaan käynyt siellä.

Vierailija
2/6 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voittoa oli yli vähän alle 200e (pöytävuokran jälkeen). Vaatteina ihan perus merkkejä. Muutama merkkivaate joissa kohtuu hinnat.

Itse tykkään Minipoppoosta kun on valoisa ja siisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janessa vaan olen käynyt, mutta se on tosi siisti ja viihtyisä. Aina kun olen sinne sattunut (3 tai 4 kertaa) niin on asiakkaitakin ollut ihan reippaasti.

Vierailija
4/6 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjiä pöytiä on joo ollut viime viikkoina molemmissa, mutta minua se ei haittaa niin kauan kun niissä käytössä olevissa pöydissä on kivoja löytöjä. Nuo ovat minusta molemmat sen kokoisia, että vaikka tyhjiä pöytiä olisi, voi valikoima olla silti houkuttava.

Jane on viime viikkoina selvästi piristynyt noiden pöytävuokratarjousten myötä - en sitten tiedä onko vaan hetkellistä - kun taas Minipoppoossa second hand & naistenvaatepuoli tuntuvat kasvavan lastenkirppiksen puolestaan pienentyessä alkukuukausien mitoista.

Lisäksi tykkään ehkä enemmän Janen tunnelmasta, ja se on himpun lähempänä, tule sinne. ;)

Vierailija
5/6 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minipoppoo-paran myyjät ovat kaikonneet: takahuone on jo suljettu ja isomman tilan pöytiä valtaavat jo muut kuin lastenvaatteet. Syksy näyttää, elääkö Minipoppoo jouluun asti... Jane on taas pieni, sievä ja viihtyisä, kivat värit ja kiva palvelu.

Itse myin Minipoppoossa avajaisviikon: saldo 60e käteen.

Molemmissa olen käynyt 2-3 kertaa kuussa. Jotakin ostanut, mutta huippulöydöt ovat jääneet tekemättä.

Vierailija
6/6 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa olen käynyt, tykkään enemmän janesta.

Minipoppoosta ole tehnyt jotain ihania löytöjä, mutta hinnat on siellä keskimäärin korkeammat.

Janessa taas hintataso matalampi ja kiva kotoisa ilmapiiri.

Janessa möin avajaisten jälkeen ja 2 viikossa jäin n.200e plussalle vaikka tavaraa jäikin. Eli kyllä kauppa kävi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme