Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos haluaa töitä, kannattaa ilmeisesti todellakin hakeutua hoitoalalle

Vierailija
10.06.2011 |

(jos homma yhtään kiinnostaa)

Mä etsin toimistotöitä/töitä kaupoista/yms. kaupallisen alan töitä vuoden työttömyyden ajan, lähettelin ties kuinka monta hakemusta mutta en päässyt edes haastatteluun (vaikka oli koulutus ja työkokemustakin).

Sitten laitatin työkkärissä tietoihini merkinnän että olen hakemassa opiskelemaan lähihoitajaksi (en vielä edes saanut opiskelupaikkaa) ja kiinnostunut alasta, niin kappas, meni pari viikkoa ja mulle soitettiin kotiin, että tulenko töihin! Siis ottivat mut siltä seisomalta, vaikka tiesivät ettei mulla ole koulutusta eikä kokemusta ko. alalta. Palkkakin on ihan kohtuullinen.

Tuntui tosi kivalta saada työpaikka näin helposti, kun tätä ennen niin monta työhakemusta väsästi ja soitteli työpaikkoihin ja koskaan ei päässyt mihinkään edes haastatteluun, alkoi jo usko itseenkin loppua...

Olen innoissani alanvaihdosta, ja saamistani töistä :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tarkoita välttämättä paskaista betoninvalajaa kuopan pohjalle mutta vaikka maalaus- ,tapetointi, laatoitustyö.. ja liksa on taatusti kunnossa.

Ja jos vielä vähän sisustussilmää niin yhä paranee.

Vierailija
2/4 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hain kaupanalalle 1 VIIKON ja sain lukuisia yhteydenottoja ja jo seuraavalla viikolla aloitin työt, josta sain vakituisen paikan!

Valitettavasti olen edelleenkni sitä mieltä, että kyllä (etenkin jos on minkäänlainen sopiva koulutus) pääsee toimisto- ja aspahommiin.

Ihmiset ihan turhaan karttavat henkilöstönvuokrausfirmoja. Minä menin sitä kautta ja sain heti hyvän paikan, vaikka oli epäilyksiä työnlaadun ja kestävyyden suhteen. Palkat maksettiin aina ajallaan ja kaikki toimi varamiespalvelun kautta ja firma otti minut omille listoilleen heti kun saivat ilman rekrytointimaksua ja antoivat hyvän palkankorotuksen muine etuineen..

Ja minä olin työtön, aiemmin valmistunut ja lähees kokonaan ilman aiempaa työkokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saman teki mies mutta ManPowerin kautta. Sai kieltäytyä monista paikoista kunnes löytyi sopiva hyvillä päivätyöajoilla. Ensin 3 kk sopimus ja nyt sitä on jatkettu syksyyn asti jolloin tiedossa vakinaistaminen.

Uskon, että se on HYVIN PITKÄLTI itsestä kiinni ettei mitään töitä saa, jos oikeasti yrittää.

Vierailija
4/4 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hommia on enemmän kuin ehtii tehdä ja paikkoja tosi paljon auki. Liksa on hyvä ja työajat joustavat ja etätyöt jopa suotavia. Enpä vaihtaisi raskaaseen vuorotyöhän.