Onko Luhta nykyään ihan halpis ja hyljeksitty merkki?
Mun nuoruudessa sitä pidettiin tosi hienona ja kalliskin se oli. Nyt Luhdan takkeja saa viidelläkympillä ja puseroita alle kahdellakympillä.
Kommentit (54)
Ostin tänään Luhdan tehtaan myymälästä miesten talvitakin, jonka ovh oli 229,90 €. Alennusta oli 70 % ja tänään vielä alennetustakin hinnasta -20 %. Maksoin takista ainoastaan 55 €. Takki on valmistettu laadukkaista materiaaleista (hengittävä, vettä hylkivä, tuulenpitävä ym). Tein mielestäni hyvän kaupan. Minulla on ollut käytössä vuosikymmenien aikana useampia Luhdan takkeja (myös Icepeak-tuotemerkillä) eikä ole koskaan tarvinnut ostokseensa pettyä .
Mun käsittääkseni luhta pyrkii välttämään sitä että on suomesta ice peak merkillään. Se on ollut varmasti hyvä ratkaisu koska suomalaiset vaatteet vaan on noloja. Aika harva kehtaa sellaisia pitää maksoi ne vaikka euron.
Jaahas, käynyt sama kuin Marimekolle ja Iiittalalle, eli yritetään myydä suomalaisen hinnoilla kiinalaista tavaraa.
Kiinassahan nuo tehdään. Korkea hinta tulee siitä että Suomessa varastoissa tuotteiden keräily kestää niin kauan.
Luhdan talvitakeissa vetoketjut hajoavat nopeasti!
Vuokramiehet naiset tekee vuokratyönä luhdan keräiyn ja maksaa palkkoineen yli 20e tunnissa. Siksi nuo niin kalliita vaikka tehdään Kiinassa.
Naapurin Ljudmila näyttää ostavan...
En tiedä missä piireissä aloittaja pyörii mutta mielestäni tekevät hyviä takkeja. Minulla on kolme Luhdan takkia ja yhdet farkut. Farkuissa vähän keinokuitua joten ovat kestäneet pitkään.
Luhta outletin vaatteet ovat ainakin aivan täyttä paskaa. Haalistuvat hetkessä, hajoavat pesussa ja maksavat kaiken lisäksi yhtä paljon kuin oikeat merkkivaatteet. Ei ihme että jokainen Luhta outlet suljetaan.
Kaikki vaatteet hajoo hetkessä! kertoo jotain laadusta!
Itävallan laskettelukeskuksissa näkee enemmän ice peakia, ludan merkkiä, kuin täällä.
Ihmeellisiä valittajia täällä, ei varmastikaan omaa kokemusta vaatteista, halutaan vaan lytätä.
Ollaan jo vuosia hankittu mieheni kanssa ulkoiluvaatteet ja talvitakit Luhdan outlet -tapahtumista ja -myymälöistä. Tai no, eipä ole tarvinnut kovin usein ostaa, kun ovat niin hyvänlaatuisia että kestävät vuosia. Itselläni on 6 erilaista takkia eri vuodenaikoihin (makuupussitakki, untuva, lyhyt toppis, parka, softshell, tuulitakki). Miehellä lämmin laskettelutakki, pitkä toppatakki ja gore-tex -takki vaellukseen. Mies on ostanut myös toppa- ja tuulihousuja. Kaikki kuin uusia edelleen vuosien käytön jälkeen! Veden- ja tuulenpitävyysominaisuudet ovat meille tärkeitä ja on hyvä, etteivät nämä katoa pesussa. Takit ovat myös hyvännäköisiä ja saavat kehuja. Merkkiliikkeissä ovat kalliita, mutta outleteista saa 30-100€. En voi kuin suositella.
Luhdan nastakengät ovat myös erinomaisia, vink vink!
Eikös Luhta vielä myy Venäjällä ihan pokerilla?
parempia kuin Finlaysonin.