Mitä ajattelet jos näet rannalla perheen, jossa äiti juo siideriä, isä selvinpäin lasten kanssa?
Saako äiti juoda pari siideriä rantamatolla ilman että soitat sossuille?
Kommentit (19)
ja lasten kanssa olen :) tosin en pariin kesään ole tuota tehnyt, mutta aikaisemmin tuli enempi otettua ne 1-2 rannalla. En edes ajatellut että joku paheksuisi.
että miksi ihmeessä piti ottaa siideri, miksi ei limppari olisi ajanut samaa asiaa. Sitä mietin aina kun joku juo siideriä.
Otan itse kotonakin vaikka olisin vauvan kanssa yksin!!! Vauva 11kk.
ilmeisesti et ole koskaan maistanut siideriä, jos se susta on sama kuin limppari..
että miksi ihmeessä piti ottaa siideri, miksi ei limppari olisi ajanut samaa asiaa. Sitä mietin aina kun joku juo siideriä.
en voi juoda muuta juomaa kuin vettä lämpimänä.
voisiko se siideri olla alkoholiton jos limppari ei käy? vai onko se alkoholi olennaista?
Mitähän ap luulee että ne siellä sossussa sanoisi? Kyllähän lapsen saanut saa juoda alkoholia, myös lastensa nähden, kunhan ei ole selvästi humalassa. Varsinkin jos toinen vanhemmista on paikalla selvin päin.
Eli aattelisin että autolla on tultu ja toinen joka ei ota sidukaa on kuskina. Toki jos alkoholia menee enemmän kuin se yks niin alan ihmettelemään menininkiä kyllä. Sellaisen määrän kanssa tullaan rannalle sit kaveriporukalla ja mies hoitaa lapsia kotona.
Jos äiti on ympäripäissään keskellä päivää lasten kanssa, katson hiukka hitaasti, vaikka olisi selvän oloinen isäkin paikalla. En keksisi syytä soittaa minnekään, jos toinen vanhempi selvä, oli hän nainen tai mies.
ja alkaa flirttailla sinun tai miehesi kanssa, soitatko kostoksi lastensuojeluun?
Jos ei tiedä ihmisten nimiä enkä asuinkuntaa.
Otan joskus rannalle siiderin mukaan kylmälaukkuun muiden eväiden kanssa ja toisen mukaan tarvittaessa kaverille:) Ja hui, voin ottaa sen siiderin jopa vaikka mies ei olisi mukana.
Vai onko kännykkä kuumana, kun tallennatte lastensuojelun päivystysnumeroa ennen rannalle lähtöä?
Ja minä en tule siideristä/lonkerosta humalaan, en tosin ajakaan, mutten tod. ole kännissä, enkä edes hiprakasta.
kumpa minäkin voisin (yh ja aina itse ratissa)
ehdottomasti heti soitto lastensuojeluun. Minusta ilmoitus kannattaa tehdä aina kun keksii jonkun syyn, koska muuten voi olla ettei ehdi tehdä niitä ilmoituksia kovin monta ennen kuin kuolee.
ja alkaa flirttailla sinun tai miehesi kanssa, soitatko kostoksi lastensuojeluun?
Mutta siis minä en ajattelis mitään, kiva että siinä perheessä osataan antaa äidinkin rentoutua. Ja tosiaan yksi siideri ei vielä riitä humalaan, yleensä. Menee näillä ilmoilla janojuomana.
ettei ota enempää kuin sen yhden :)