Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostettiin uusi polkupyörä! Mikä ihmeen idea on

Vierailija
09.06.2011 |

siinä kapeassa satulassa? Nyt kankkuset ihan kipeät, kun olen kaksi päivää pyöräillyt kauppaan ja asioille. Tänään en sitten enää voinut edes istua satulaan. Kertokaa mulle, mikä ajatus noissa oikein on? Onko vaan rahastusta, että saadaan myytyä kaksi satulaa? Eihän tuollaista voi käyttää kukaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten jopoissa esimerkiksi on. Ja kun laskee satulaa riittävän alas, niin asento tulee istuvaksi.

Vierailija
2/8 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveä satula ei ole sopiva pyöräilyyn. Kapea paljon sopivampi siihen hommaan ja pakarat tottuu. Mummopyörässä on leveä satula, mutta kaikissa kunnon pyörissä on kapeat, joilla ajellaan pitempiä(kin) matkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyasennossa ajaessa voi satula olla leveä, mutta matalassa ajoasennossa on leveällä satulalla mahdotonta ajaa. ettet vaan olisi ostanut liian sporttista pyörää :)

Vierailija
4/8 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla tuollaisia, se on ihan puhtaasti markkinointikikka.

Vierailija
5/8 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä aja heti joka päivä vaan aloittele vähän kerrassaan.

Pitkillä matkoilla tosiaan kapea on paljon parempi. Ajat ilmeisesti vaan muutamaa kilometriä? Satulan voi vaihtaa, mutta nyt olisi hyvä syy lähteä ajelemaan kauemmaskin: hyvä ilma ja ilmeisesti hyvä pyöräkin? Kunhan ensin totut siihen satulaan. ;)

Vierailija
6/8 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisella satulalla tarvitset matalan ajoasennon.

Vierailija
7/8 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei olis kankut kuitenkin :P

Vierailija
8/8 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on satula, jonka kanssa tulen toimeen ihan hienosti. Se on sellainen "keskimalli", ei ihan leveä mutta ei ihan kapeakaan.

Mutta se ajoasento. Mulla on mummomallina ostamani cistypyörä, jossa en saa niin pystyä ajoasentoa kuin haluaisin. Minä en siis halua mitään tour de france-asentoa, jossa hartiat ensin käännetään maata kohti ja sitten väännetään niska solmuun että nähdään eteenpäin. Haluaisin sellaisen, jossa voisi mukavasti selkä ja niska suorana istua satulan päällä ja katsella eteenpäin. Mutta mun ohjaustangossa on liian lyhyt varsi, mä en saa nostettua sitä tarpeeksi. Saakos niitä varaosina jostain?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän