Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uravanhemmat miten olette järjestäneet lasten hankkimisen

Vierailija
09.06.2011 |

Me ollaan molemmat ns. uravanhempia. Meillä on yksi viisivuotias lapsi. Olin itse 2-vuotta kotona ja lapsi oli vuoden isovanhemman hoidossa. Nyt on ollut parivuotta ihanassa pienessä yksityisessä päiväkodissa.

Seuraavaa pitäisi suunnitella, mutta minun työtilanteeni on nyt todella tiukka. Tavoitteena siis, että lapsi saisi olla 3-vuotta kotihoidossa ja sitten menisi tuonne tuttuu pienee päiväkotiin.

Suunnitelma:

Minä, äiti hoitaa kotona äitiys ja vanhempainloman (jo imetyksenkin takia muuta vaihtoehdot hankalia)

Isä pitäisi isäkuukauden, kuukauden muuta lomaa ja 4kk hoitovapaata tuohon päälle.

Seuraava 1,5 vuotta hoidettaisiin mummon hoitaessa ja minun ja miehen molempien ollessa 3-4kk hoitovapaa jaksot niin äidilleni jäisi tuosta vajaa vuosi. Onko hoitovapaan ottaminen tuollaisissa pätkissä mahdollista?

Meillä mummo haluaa itse hoitaa lapsia. Minulla oli kotona mummo siis äitini äiti hoitamassa meitä kymmenen vuotta. Äiti oli 3-vuotta kotona nuorimman jälkeen ja siitä eteenpäin kymmenen vuotta oli mummo päivisin meillä. Äitiäni taas hoiti hänen mummonsa, mummoni ollessa töissä ;)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi