Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Supistuksia jo 12.viikolla

09.06.2011 |

Onko muita, joilla on kokemusta supistelusta näin aikaisessa vaiheessa? Aiemmissa raskauksissa ei vastaavaa ole ollut. Muutaman päivän on nyt supistellut, välillä jopa hieman kivuliaasti (ei kuitenkaan läheskään synnytyssupistuksiin verrattavaa kipua). Levossa helpottaa. Outoa, sillä viikkoja on tosiaan vasta 11+jotain.

Ei kai tässä muu auta kuin malttaa levätä. :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja raskas työ voi aiheuttaa supistuksia. Mulla oli myös supistuksia noin 12+ viikoilta lähtien. Jos on kivuliaita, kannattaa mainita niistä seuraavalla neuvolakäynnillä tai lekurille.Jotkut tulehduksetkin voi kuulemma aiheuttaa supistuksia eikä noilla viikoilla vissiin oikeen sais kipeitä suppareita olla..

Mulla oli tilanne se, että odotin kaksosia, joista toinen menehtyi noin 10 vkolla ja toinen jaksoi 21+4 viikoille asti.. En tosiaan ole asiantuntija, mut ainakin kannattaa mainita asiasta.4

Vierailija
2/5 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani menetyksestäsi :(

Onhan tuolla pihalla tullut rehkittyä vähän liikaa. Siitä tämä alkoikin. Jos oltaisiin loppupuolella, ei tämä supistelu yhtään huolettaisikaan. On vain itselle uusi tilanne näin aikaisessa vaiheessa supistelu. Lepo onneksi auttaa!

Muutama mahdollinen tulehdus poissuljettiinkin jo, kävin siis labrassa. Neuvolaan olen ollut yhteydessä ja lepoa suositeltiin. Jos ei mene ohi niin sitten lekurille.

Ensi viikolla on onneksi ultra niin nähdään onko kaikki hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/5 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli minullakin alkaen muutamaa vkoa myöhemmin kuin sinulla. Lopputulos oli pitkä sairasloma ja täyslepo. Kannattaa kuunnella omaa kehoa ja ihan oikeasti levätä, "pelissä" on isot panokset!

Vierailija
4/5 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle määrättiin täysin liikunta,kanto ja nostelukielto, tosin noiden supistusten lisäksi mulla oli viikolle 16 asti pientä vuotoa. Otahan nyt vaan lunkisti ja toivotaan, että ultrassa kaikki on hyvin! :)

Vierailija
5/5 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin selvitä säikähdyksellä, ainakin toistaiseksi. Lepo auttoi eikä supisteluja ole enää ollut. Nyt on kyllä tullut otettua iisimmin, vaikka supistelu loppuikin, sen verran pelästytti. Pitää kuunnella omaa kroppaa.

Ultrassa näimme erittäin liikkuvaisen vauvan, kaikki oli kunnossa! :)