Mitä lahjaksi rippiltä pääsijälle (pojalle)?
Sisaren poika ei kuitenkaan kummipoika mutta muistaa ajattelin joka tapauksessa. Mutta millä voi teinipoikaa muistaa joka ei halua koruja ja itse vierastan pelkänrahan antamista. Tytölle tulisi heti mieleen satayksi hyvää lahjaa mutta pojalle? Ei raksuta aivot yhtään.
Kommentit (5)
ja kaikki ovat toivoneet rahaa (myös tyttö). Lähes kaikki ovat antaneet rahaa. Tästä ollaan puhuttu ystävien kesken monta kertaa jo ja päädytty siihen että rahaahan HE TARVITSEVAT eniten, tämän päivän nuoret eivät arvosta maljakkoja, koruja (jos eivät itse saa valita) tms mitä ennen oli suosittua. Ihan turhaa mielestäni antaa joku koru joka sit ei ikinä käytetä vaan koska kuuluu antaa jotain eikä rahaa.
Miksi et anna rahaa? Omat poikani toivoi rahaa ja saivatkin meiltä vanhemilta. Kyllä kaikki lahjat päätyivät Pelastusarmeijan kirpparille,kun kukaan ei ostannut edes eurolla kirpparilla. Väärien lahjojen kirppareitakin jo järjestetään täällä Tampereella ja tavaraa niissä on!!! Meille ainaskaan yhtää turhatavaraa.......Raha osaa nuoretki käyttää fiksusti esim. harrastuksiin. Meillä esim. poika ostaa harrastukseen sopivia välineitä lahjarahoilla. Unohtakaa tätimäisyys ja rahat kehiin!! Eikä kaikki tytöt haluaa koruja vaan rahaa, jolla voi itse ostaa oikealaisen korun tai harrastusasian, jota kaikki vanhukset eli +30 v. ei ymmärrä!!
Rahaa siis tai tuo leffalippuidea kuulostaa myös hyvältä. Maailma muuttuu enkä pysy perässä eli olen sitä sukupolvea, jolle kannettiin niitä maljakoita sun muita muistoesineistä kappeihin pölyttymään joten pitää päästä menneisyydestä eroon.
voisi myös olla tasapuolinen perheen lapsia kohtaan. Sille tytölle ei osteta astioita ja lakanoita, kun saman perheen pojalle annetaan lahja rahana.
Miksi vieroksut pelkän rahan antamista?
Raha on kuitenkin nuorelle hyvä ja mieleinen lahja, ehdottomasti parempi kuin mikään laatikkoon/kaappiin jäävä "muisto".