Paljonko olisit valmis maksamaan kestovaipasta?
Kyseessä on siis vastasyntyneille sopivat kestovaipat, jotka jäivät meidän perheessämme käyttämättä. Vaipat on pesty ja kahta tai kolmea niistä pari kertaa kokeiltu. Paljonko niistä voi pyytää kirpputorilla?
Kommentit (8)
mutta yritän kuvailla. Osa on kaverini itse ompelemia taskuvaippoja, joihin menee sisälle lisäimuosa.
Osa on Imse Vimsen vaippoja, joissa on erillinen sisäosa ja housuosa. Tällaisia: http://www.huuto.net/kohteet/2kpl-imsevimse-kestovaippa-new-born-3-6kg-… Ostin niitä kaveriltani, jolle oli käynyt kuten meille.
Yksi on äitiyspakkauksen vihreä vaippa:http://www.huuto.net/kohteet/all-in-one-kestovaippa-4-10kg/171032822
mun täytyis olla todella varaton että tuollaista edes harkitsisin
ehkä 10% siitä mitä ne uusina maksaa.
Miksi et mieluummin anna niitä pois ilmaiseksi
Noita ÄP-vaippoja liikkuu niin paljon kirpputoreilla, että niistä ei kannata suuria summia haaveilla saavansa. Itse olen ostanut niitä vain max 1€/kpl, koska joku niitä kuitenkin aina noin halvalla myy. Jotain kertoo sekin, että sain ystävältä noita Imsen kuorivaippoja käyttämättöminä ja myin ne tarpeettomina eteenpäin huutiksessa. Sain 2,50€ UUDESTA!
Tuosta äitiyspakkauksen AIO-vaipasta voisin maksaa ehkä 4€, jos olisin kokenut sen hyväksi. Jostain muusta AIO-vaipasta voisi saada hyvinkin paljon enemmän, mutta tosiaan noista on ylitarjontaa ja ovat kuulemma kehnonlaisia käyttää...
TSI-taskuista olen saanut käytettynä 3-6€, riippuen vaipan materiaaleista ja kunnoista (kuminauhat ok, tahraton jne.).
Oliko tästä apua?
Alla oleva henkilö ei varmaan tiedä, että niitä myydään todella paljon käytettynä ja imukykykin on tällöin parempi.
mun täytyis olla todella varaton että tuollaista edes harkitsisin
ehkä 10% siitä mitä ne uusina maksaa.
Miksi et mieluummin anna niitä pois ilmaiseksi
mun täytyis olla todella varaton että tuollaista edes harkitsisin ehkä 10% siitä mitä ne uusina maksaa. Miksi et mieluummin anna niitä pois ilmaiseksi
Moni vaippa on vasta parhaassa imussa toisella lapsella, joten siinä mielessä käytetty vaippa on usein hyvä ostos. Jostakin merkkivaipoista maksetaan käytettynäkin helposti 70% ostohinnasta, joten ihan ilmaiseksi ei kannata antaa.
Ja kyllä ne kakat pesukoneessa lähtevät ;D Viimeistään keittopesussa!
En halua liotella etikkavesiämpäreitä kylppärin nurkassa. Kestojen ympäristöystävällisyys vs. kertikset ei myöskään ole energiankulutuksen yms. suhteen niin korkealla tasolla, että moiseen rumbaan ryhtyisin.
En halua liotella etikkavesiämpäreitä kylppärin nurkassa. Kestojen ympäristöystävällisyys vs. kertikset ei myöskään ole energiankulutuksen yms. suhteen niin korkealla tasolla, että moiseen rumbaan ryhtyisin.
Ei niitä tarvii etikkavedessä koskaan liotella, terv. kaksi lasta kestovaipattanut. Oletko lukenut tutkimuksia kestojen vs. kertisten ympäristöhaitoista? Kestot todettu vähemmän ympäristöä kuormittaviksi.
siitä minkälainen vaippa on kyseessä, (onko sisävaippoja vai kosteussuojallisia).