Onko tuo Susanna Penttilä muiden mielestä vähän yksinkertainen?
Kommentit (13)
parikymmentä vuotta menestyvä yritys Helsingin ydinkeskustassa, niin en nyt menisi yksinkertaiseksi sanomaan...
parikymmentä vuotta menestyvä yritys Helsingin ydinkeskustassa, niin en nyt menisi yksinkertaiseksi sanomaan...
juuri näin
juuri näin
Minulla on mielikuva, että hänen vanhempansa sponsoroivat tytärtään.
Minulla on mielikuva, että hänen vanhempansa sponsoroivat tytärtään.
Minulla taas sellainen mielikuva, että hän tienaa rahansa ihan itse.
juuri näin
yksinkertaisille. Sattumalta vaoin pääkaupukiseudulla on riittävästi yksinkertaisia ja Pissis huuman harajalla pomppivia.
Firma olisi kuollut, jos olisiperustettu toiseen ajanjaksoon, vaikka 15 vuoden päästä tai 70-luvulla.
Tuurilla ne valtamerilaivatkin seuraavat.
No yksinkertainen tekee
yksinkertaisille. Sattumalta vaoin pääkaupukiseudulla on riittävästi yksinkertaisia ja Pissis huuman harajalla pomppivia.
Firma olisi kuollut, jos olisiperustettu toiseen ajanjaksoon, vaikka 15 vuoden päästä tai 70-luvulla.
Tuurilla ne valtamerilaivatkin seuraavat.
tällä, toimimalla oikeaan aikaan ja oikeassa paikassa, perustelet sitä ettei bisnesälyä ole lainkaan tarvittu, vaan kyse on vain ja aimoastaan sattumasta, johon tyhmä bimbokin kykenee?
mutta kiinnostuksenkohteet varmaan aika rajatut siihen oman maailman ympärille.
Pitkästä yrittäjyydestä voi silti nostaa hattua, olipa yritys millainen tahansa.
jää kaiken maailman susannat ja penttilät näkemättä :) mielummin katon klassikkoelokuvia ja luen klassikkokirjoja..
See on sellaista sokrateslaista tietämättömyyttä :-) Antaa muiden päteä.
mielestäni mukavammalle, aika hillityn oloinen oli.
ei ota litran silikoneja. Eli kyllä on yksinkertainen.
Kukaan älykäs ihminen
ei ota litran silikoneja. Eli kyllä on yksinkertainen.
Ei se kerro älykkyydestä tai sen puutteesta vaan ennemminkin arvoista.
Selvästi tunsi jotain alemmuuskomplekseja mm. siinä kun pelasivat yhdessä jaksossa seurapeli Aliasta 8( Varmaan tottunut pätemään lähinnä ulkoisilla avuilla. Ulkomuodosta nyt en sano mitään..
Muuten ihan symppis, mutta aika tökeröt meikit noin iäkkäälle neidolle. Minusta mukavampi, kuin mitä julkisuuskuva on aiemmin tuonut esiin :)