Olenko liian mustasukkainen?
Miehelläni on messengerissä vaikka kuinka monta naista lisättynä. Olen kysynyt häneltä keitä he ovat, mutta hän ei koskaan vastaa suoraan vaan välttelee asiaa.
Kun hän puhuu jonkun kanssa ja tulen huoneeseen keskustelu pitää sulkea nopeasti.
Ollessani vierailulla vanhempieni luona hänen ystävänsä yhtäkkiä ottavat yhteyttä ja pyytävät kylään tai hengailemaan, vaikka muulloin ei koskaan kuulu näistä kavereista mitään.
Muuten hän on oikein rehellinen ja kiltti. Tekee minulle monesti iltapalaa, koska olen usein väsynyt raskauteni takia. Odotan siis hänelle lasta.
Mitä hän oikein salaa?
Kommentit (9)
koska rivien välistä loistaa, että miehesi hengailee näisten naisten kanssa jotain luvatonta, kun eivät päivänvaloa kestä.
ja et mene liiallisuuksiin. Miehellä ei selvästikään ole puhtaat jauhot pussissa.. Liekö jännitystä etsii.. :P
mutta tutulta kuulostaa. Meinaan omalta toiminnaltani, aiemmassa suhteessa.
Oli mese- ja chattikavereita (esim. Facebookin sinkkusovelluksista, suomi24-chatista jne.) eikä ne keskustelut oikein mieheni silmiä olisi kestänyt... En niitä tapaillut, mutta mukava se oli flirttailla.
Samoin tuo loppu: mäkin aina järjestin kaikenlaista menoa kun mies oli poissa kotoa, ei siis mitään treffejä, mutta kuitenkin viihteellä tuli käytyä. Ja aina sanoin, että toiset pyysi...
Voihan olla, että miehelläsi olisi yhtä "viatonta" kuin itselläni (koskaan en siis tehnyt mitään, mutta kun kotoa ei herunut mielenkiintoa eikä mies toisaalta suostunut eroonkaan) tai sitten ei, mutta jotain salattavaa tuntuisi olevan kuitenkin.
Mutta mistäs mä tiedän, voihan olla että ei ole, älä tee äkkinäisiä johtopäätöksiä! :)
mutta yritä olla stressaamatta raskaudenkin takia.
Jos mies mokaa - oma on häpeänsä. Ottaahan se päähän, kun nainen on ainoa AIKUINEN perheessä..
koska en kestäisi totuutta siitä, että miehelläni olisi toinen.
Mitä voisin tehdä asialle?
Kysynko kaiken ihan suoraan?
Mitäs jos hän sanoo, että puhun ihan puppua?
Pitäisikö se uskoa?
Eroa en haluaisi, koska minulla itsellä ei ole kunnon koulutusta ja vauvakin olisi tulossa.
En tulisi toimeen yksin, enkä vanhempieni nurkkiinkaan halua.
Ap
Minusta tuo on julmaa peliä aikuisten kesken. Selvästi mies elää kaksoiselämää jollain asteikolla. Valitettavasti sinä et mahdu siihen joukkoon.
---rehellinen ja kiltti--- voi voi juuri siksi että hyvittelee omaatuntoaan ja sinua. Tee koe. Mies ei ole viikkoon netissä sinun takia -suostuuko?
aika ajoin omassa suhteessa kärvistelen samoilla ajatuksilla, kun jotain käryä on ollut ilmassa. Totuutta on vaikea kohdata ja se sattuu.
En ehkä vielä kysyisi mitään, koska aivan varmasti mies puolustautuu ja epäilisi sinua vähintäänkin vainoharhaiseksi. Yrittäisin ehkä tsempata parisuhteessa ja antaisin extrahuomiota miehelle, josko muutosta tulisi - ja seurailisin tilannetta..
Tuollainen herättää epäilyjä, eli et ole aiheetta mustasukkainen. Itse kysyisin suoraan että mitä peliä mies pelaa, ja miksi. tekisin selväksi että ihan nettitadollekin jäävä flirttailu tms. on väärin, ja haluaisko hän että sinäkin alkaisit netissä hakemaan jännitystä vieraitten miesten kanssa, sehän olis kätevää kun ne ei välttämättä koskaan tietäisi että olet raskaana. onhan se ihan mahdollista että hän on niitä tapaillutkin ja mennyt pidemmälle, mutta toivottavasti ei... Minusta on parempi nostaa kissa pöydälle kuin pyöritellä asioita omassa päässä jolloin niistä saattaa tulla isompi juttu kuin ne ovatkaan. tsemppiä ja onnea raskauteen!
En vain tiedä.
Tiedän, että olen mustasukkainen, mutta meneekö se liiallisuuksiin.
Ap