Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klitoriksen koko perinnöllinen?

Vierailija
08.06.2011 |

Meidän suvun naisilla on isot klitorikset vaikka ovatkin hoikkia ja pienirintaisia naisia, äidillä ja sen siskoilla. Nyt minullakin on aikuisen naisen klitoris, kun se kasvoi täyteen mittaansa murrosiässä.

Nuorempana aina ihmettelin suihkussa ja saunassa, kun äitini klitoriksen punainen pää oli esillä. Vielä enemmän ihmettelin kun olimme saunassa sen siskojen kanssa, joiden klitorikset olivat myös paljaina. Äidilläni oli tapana pestä ja puhdistaa klitoriksensa huolellisesti ottamalla se kokonaan esille. Se saippuoi ja huuhteli sen aina huolellisesti.

Kerran kesämökin saunassa kun olin jotain ehkä kolmen- tai neljäntoista ikäinen, äitini sanoi, että olen nyt senikäinen jolle pitää opettaa asiat viimeistään nyt.

Se meni saunanpenkille selälleen ja levitti reitensä ja veti klitoriksensa huppunahan kokonaan pois päältä ja sanoi:

- Anne, tule tänne lähemmäksi ja katso, mitä pidän sormieni välissä. Kerropa mitä näet.

- Näen kuin pienen kullinpään. Mikä se on?

- Se on äidin vitunkieli. Sitä täytyy hoidaa ja helliä ja pitää puhtaana. Katso, miten liikuttelen tätä huppua sen päällä. Katsopa, miten paisuu kun hieron sitä.

- Kasvaako minulle samanlainen?

- Kasvaa kyllä, kun vielä hieman kehityt muutaman vuoden ajan.Sinulla kyllä on samanlainen mutta pienempi vielä. Haluatko, että katsotaan sitä?

- Kyllä.

- Mene tuohon penkille samaan asentoon niin näytän sinulle.

Tosiaankin menin penkille ja levitin reiteni. Äitini otti klitorikseni esille etusormensa ja keskisormensa avulla vetämällä huppunahan pois päältä. Klitorikseni jämähti kertaheitolla kovaksi herneeksi. Samalla kertaa minut opetettiin masturboimaan.

Nyt parikymppisenä käyn edelleen silloin tällöin äidin, ja joskus sen siskojen kanssa saunassa. Olen onnellinen, että minullakin on iso paljaspäinen klitoris, jonka puhdistan sukuni muiden naisten tavalla.

Oletko sinä saanut nähdä edes vilauksen äitisi klitoriksesta?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme