Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi minusta tuntuu, että vastoinkäymiset vaan seuraa toistaan?

Vierailija
08.06.2011 |

Koko talvi oli pitkä ja raskas, paljon töitä minulla ja miehelläni. Teimme samalla remonttia. Nyt keväällä kolmesta lapsestamme kahdella on terveyden kanssa ongelmia. Huolta ja murhetta. Kaiken kukkuraksi asunnossamme tapahtui vesivahinko. Mistä saada voimia, kun tuntuu siltä, että tavallista ja normaalia ei ole koskaan, vaan aina on joku tilanne päällä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.

Vierailija
2/2 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut minä ainakin yritän aktiivisesti unohtaa meidän menneen vuoden; kahden lähiomaisen kuolema, riitaisa perinnönjako, asunnosta löytynyt homevaurio ja siitä johtunut lapsen sairastelu (onneksi olimme vuokralla), uuden asunnon etsintä, taloudelliset huolet sillä jäin työttömäksi sekä vaikea kuopuksen raskausaika.

Joskus tuntui ettei oikein jaksanutkaan, joten kävin neuvolassa juttelemassa kun heräilin öisin itkemään ja murehtimaan. Se helpotti.

Mut nyt on sitten asiat ihan hyvin; lapset terveitä, perintöriidat ohitse ja perintö helpotti pahinta ahdinkoa. Uskallan jo ajatella että kyllä tämä tästä.

Ei mulla ole sulle mitään neuvoa. Useimmat asiat selviää ajan kanssa. Kaikkein raskainta on, jos lapsi on sairas, joten toivottavasti lapset paranee. Kaikki muu on maallista, ja vaikka raskastakin, niin siitä kyllä selviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla