Nyt TEHDÄÄN vauvaa!! Apuja!
Siis 8 kertaa kuukautiset tulleet ehkäisyn jättämisen jälkeen.
Nyt kokemuksen syvää rintääntä kehiin! Joka toinen päivä rakastelua, rakastelun jälkeen 5-10 min jalat ylhäällä....muita käytännön vinkkejä?
Emme hauaisi enää kokea pettymyksiä....
Kommentit (20)
itselläni ovulaatio esim tapahtuu aikaisemmin kuin olettaisi kuukautiskierron perusteella.
sivustoilla myydään edullisesti liuskamallisia ovistestejä. Hinnat aivan eri luokkaa kuin apteekissa, tosin vaatii sitten pissaamista johonkin omaan purkkiin.
Meillä tulossa juuri ovistesteillä 'tehty' vauva. Kuudet kuukautiset tuli, kunnes seitsemännessä kierrossa testasin ja heti tärppäsi. Sukupuolta en vielä tiedä. Ovistesti kertoo, että munasolu tulee irtoamaan n. 12 tunnin kuluessa. Mittaa siis hormonia, joka käy ylhäällä juuri ennen munasolun irtoamista.
Joka toinen päivä rakastelua, rakastelun jälkeen 5-10 min jalat ylhäällä....muita käytännön vinkkejä?
Lopettakaa välittömästi se rakastelu, ja ruvetkaa nussimaan. Sillä tavalla ne lapset tehdään.
Ensimmäinen oli yllätysvauva ja kaksi seuraavaa tehty ovistesteillä. Ovistesteillä myös selviää ovuloitko ollenkaan. Eli jos kiertojen aikana et saa positiivista tulosta ollenkaan kannattaa käydä lääkärillä. Ja ne halvat liuskat toimivat hyvin, jos oikeasti ovuloi. Itse jouduin käymään lääkärillä, kun testeillä en saanut ovista näkymään ja sain hormonihoitoa.
Testi kuin testi saattaa näyttää positiivista, jos keho yrittää ovuloida muttei onnistu siinä. Aamulämmön mittaamisella (emättimestä otettuna) kannattaa varmistaa, että ovulaatio tapahtuu. Eli välittömästi ovulaation jälkeen aamulämpö nousee.
pillereiden jälkeen. Ikää aika vähän en tiedä sekö myös vaikuttanut mutta.. jokatoinen päivä vähintään seksiä ja kun oli ovulaatio jäin makailemaan sänkyyn ja hankin itse itselleni orkun kun oli tavarat sisällä. Plussa pärähti heti.
Ovistestejä tosiaan kannattaa kokeilla. Meillä tosin ei vielä ole onnistunut, mutta vasta kolmesti tässä on yritetty, yritys jatkuu.
Kauheeta kun pitää olla kärsivällinen, mutta eiköhän luonto lopulta hoida homman kotiin :) Vuoden paikkeilla sitten kantsii käydä testaamassa, että kaikki on kummankin kropassa varmasti kunnossa.
kun on ovulaation vuoksi kunnolla panettanut. Mikään joka toinen päivä -systeemi ei meillä toiminut koskaan. Itse en ovuloi joka kuukausi, joten sen vuoksi vauvaprojektit ovat venyneet. Mutta kun kuuntelee omaa kroppaa, toimii ainakin meillä parhaiten.
ei ole voinut jäädä huomaamatta koska se ovulaatio on.. Kun on ollut hormonaalinen ehkäisy ja sen lopettaa minä en voi olla huomaamatta koska se ovulaatio on.. Ihan sama missä olen niin p*ne*tt**. :D Jos miehet tuntevat samoin joka päivä, voi niitä raukkoja.. Hyvä ettei tarvitse kopeloida itseään työpaikan vessassa kun ei pysy nahoissaa.. Eli silloin luonnollisesti seksiä on enemmän ja se on ehkä vähän rajumpaakin ;D Näin niitä vauvoja on tullut. Hormonaalisen ehkäisyn kanssa näitä tuntemuksia ei ole koskaan :(
Me ei olla hankittu ovulaatiotestejä. Esikoista yritettiin tasan vuosi kunnes tärppäsi. Olin varaamassa aikaa seuraavan kierron alkaessa mutta ei sitä sitten tullut. :)
Sittemmin kuulin juttuja että "helpottaa" raskautumista kun seksi olisi orgasmin kanssa, joten jos ukko ei aina tee orgasmia niin tee se itse aktin jälkeen. Orgasmi kuljettaa siittiöitä nopeammin kohti munasolua!
Tyyny hetkeksi pepun alle. Siittiöitä voi auttaa mäessä..
Ja greippimehua olen litkinyt lasin päivässä kun aloitettu yrittäminen. Se parantaa limakalvoja joten sillä munasolulla on paremmat kiinnittymisedellytykset.
Näillä vinkeillä on tärpännyt ekojen 2 kierron väliin 3 viimesintä lasta. Ehkä tuuria, ehkä vähän vinkeistä ollut apua?
ja yrittäkää olla sillä mielellä että tulee, jos on tullakseen. Liika stressaaminen ei ainakaan auta asiaa.
Eli ottiko Jumala lapseni kun poikani kuoli?
Kyllä se oli tapaturma eikä jumalallinen väliintulo.
Ei lapsia saa jos ei seksiä harrasta.
Eli ottiko Jumala lapseni kun poikani kuoli?
Kyllä se oli tapaturma eikä jumalallinen väliintulo.
Ei lapsia saa jos ei seksiä harrasta.
Tämä ei ole äidinkielen-sivusto vaan keskustelupalsta, joten saa kirjoittaa kuten puhuu!
on kyllä minustakin tuo orkku aktin jälkeen.. Siittiöt saavat vähän vauhtia ;)
Kun testi positiivinen, sekstatkaa parina kolmena seuraavana päivänä. Clearbluen digitaaliset ovistestit on mun mielestä parhaita, niissä ei ole tulkinnanvaraa (viivojen paksuuden arvuuttelemista jne) vaan testi on selkeästi posit tai negat. Nimenomaan niitä lapsettomuushoidoissakin suositeltiin oviksen bongaamiseen. Saa apteekista.
testaako nimenomaan, että munasolu kypsyy vai näyttääkö positiivista vaikka munasolu ei kypsyisi?
ap
tosin tulokas on luultavasti poika sitten :-) Ainakin kaikki lähipiirissä ovistestien avulla tehdyt lapset ovat poikia. Meiltäkin löytyy niitä kolme! Onnea yritykseen!
ja munasolu irtoaa.