6v poikani pelaa joukkueessa jalkapalloa
aloitti nyt keväällä ja harrastuksen myötä olen kiinnittänyt huomiota muutamaan ikävään piirteeseen lajin parissa. Pojat saavat käydä jatkuvasti haukkumassa maalivahtia menneistä maaleista eikä kukaan puutu. Samoin olen huomannut että eräiden valmentajien ote aika ikävä kun huutavat kuin sumusireenit näille pikkupojille virheistä. Ollaan siis pelattu nyt muutama peli toista kaupunginosaa vastaan. Onko tää aina tällaista?
Kommentit (6)
tällaisia huutajia mutta vastustajien joukkueissa sitä on esiintynyt. Poikani joukkueessa kyllä saa mennä mussuttamaan maalivahdille mikä on tosi kurja juttu. Oma poika oli ensialkuun innokas molari vaan ei enää. Nyt joka pelissä ja treeneissä väännetään aina kättä siitä kuka joutuu maaliin kun kukaan ei luonnollisesti halua...kukapa 6v olisi valmis ottamaan aina irvimistä vastaan :( ap
Jos ei meno muutu, niin vaihdatte joukkuetta.
sekä seuran johdolle. Meidän kaupungissa on jo aika tarkat säännöt siitä miten esim. peleissä tulee käyttäytyä, mutta ne on kantapään kautta opittu ja niihin on sen jälkeen tiedetty puuttua.
Kyllä harrastuksen täytyy olla vielä tuossa iässä huoletonta niin ettei kenenkään tarvitse kuunnella toisten mollaamista, ja jokainen pääsee taitotasostaan huolimatta pelaamaan saman verran. Ja tästä tulee valmentajien pitää huoli.
Aika outoa, että tuollainen huutelu sallitaan. Molemmat poikani pelaavat jalkapalloa (toinen mokke) ja kummankin joukkueissa maalivahdin haukkuminen on ehdottomasti kielletty. Yleensä mokkea taputellaan vain olalle ja kehutaan huononkin pelin jälkeen. Sinun kannattaa jutella heti valmentajan kanssa.
ei pojilta eikä valmentajilta. Mutta tosi eritasoista touhu on eri joukkueissa. Ikävä kyllä. Mutta jos ei miellytä niin avaa keskustelun asiasta, etsii uuden seuran tai tarjoutuu itse valmentajaksi (tai miespuolinen puoliso, jos tuntuu luontevammalta).
tehkää jo ajoissa poikien, valmentajien ja vanhempien kesken joukkueelle säännöt. joita kaikki sitoutuu noudattamaan.