Mistä parhaat äitiysvaatteet?
Kehu paikkoja, mistä olet löytänyt parhaat äitiysvaatteet (nettikauppa tai "tavallinen" kauppa).
Kommentit (29)
en ole ostanut ainuttakaan äitiysvaatetta. Ei niitä tarvitse. Paidat vaan isompaa kokoa. Housut matalavyötäröistä mallia, että jää ison vatsan alapuolelle.
en ole ostanut ainuttakaan äitiysvaatetta. Ei niitä tarvitse. Paidat vaan isompaa kokoa. Housut matalavyötäröistä mallia, että jää ison vatsan alapuolelle.
mutta tällainen 155-senttinen kääpiö paisuu kuin pullataikina, joten ei onnistu...
Mulla tuli heti raskauden alettua nivuset tosi helliksi (jouduin vaihtaa kaikki alkkarit kokoa isompaan) ja kaikki nivusista vähänkään kiristävät tai niitä edes vähän painavat housut piti hylätä. Mä oon aika herkästi viluinen, joten alkoi ärsyttää se, että alaselkään veti matalavyötäröisten housujen kanssa. Myös mahan (joka oli siinä vaiheessa kun ekat äitiysvaatteet ostin vielä melkein olematon) alle ryttyyntyvä housujen vyötärö painoi herkkää alavatsaa todella ilkeästi.
Mitään äitiyspaitoja en ole (ainakaan vielä) ostanut, mutta pehmeät, joustavat ja mahan päälle nousevat trikoovyötäröiset housut ovat mulle aivan ehdottomat.
myös Vero Modan Mamalicious-mallistosta löytyi muutama kiva juttu.
Nettikaupoista kiva oli seraphine.com ja next.co.uk:stakin taisi jotain löytyä. Kalliita, mutta ihania oli myös isabellaoliver.com/maternity-clothes.eu -sivustolla.
Toivottavasti näistä oli apua!
myös Vero Modan Mamalicious-mallistosta löytyi muutama kiva juttu.
Nettikaupoista kiva oli seraphine.com ja next.co.uk:stakin taisi jotain löytyä. Kalliita, mutta ihania oli myös isabellaoliver.com/maternity-clothes.eu -sivustolla.
Toivottavasti näistä oli apua!
nextin verkkokaupasta (luxusta, sieltä löytyi lyhyen mitoituksen mammafarkkuja, olen alle 160cm)
sitten tilasin jojomamanbebeltä ja nellystäkin kai.
Uusi nettikauppa PrettyMum, täällä myytävät Christoff -äitiyshousut on huippuhyviä!
sieltä saa yhdestä paikasta name itin, veromodan, vilan ja jack&jonesin vaatteet.
Kuriirifirma tuo kotiovelle päivässä,parissa.
Just tilasin alesta valtavan kasan mammavaatetta.
Myös miehelle ja lapselle saa samalla kertaa vaikka mitä kivaa ja on muuten oikeesti HALPAA!
Suosittelen.
Tässä linkki: http://www.boozt.com/
tämä mulla.. Paidoiksi sopi kyllä tavalliset, mutta kaikissa housuissa liian korkea vyötärö, jopa siis monissa äitiyshousuissa. Vatsa kun kasvoi heti "karvarajan" yläpuolelta..
Itse ostin H&M:ltä parit housut ja näin kesällä legginsejä ja hameita. Erittäin mukavia päällä! Erillisiä äitiyspaitoja/mekkoja en ole ostanut. Ihan "tavallisten" ihmisten paidat/mekot menee kun ostaa pari numeroa isomman ja venyvää materiaalia. :)
ASOS
on hyvä nettikauppa! Laaja mammavaatemallisto ja edulliset hinnat!
//Mette Hansen
Lapsenpäästäjän puoti, nyt oli kiinni VKO 9 , mutta avaa uudestaan Liisankadulla Helsingissä.
Niillä on myös netti kauppa.
Lapsenpäästäjän puoti Helsingissä on aivan ihana. Niillä on myös nettikauppa midwifesboutique.com osoitteessa. Kaupassa ihana valikoima arkeen ja juhlaan !
Itse ostin äitiys- ja imetysvaatteeni www.mammavaatteet.fi -verkkokaupasta. Heillä myös varastomyymälä Seinäjoella.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 21:54"]
Itse ostin äitiys- ja imetysvaatteeni www.mammavaatteet.fi -verkkokaupasta. Heillä myös varastomyymälä Seinäjoella.
[/quote]
Voin myös kokemuksesta suositella www.mammavaatteet.fi -verkkokauppaa!
Moikka!
ajattelin reilusti kertoa, että avasin juuri itse oman äitiysvaatteiden verkkokaupan :)
tuotevalikoima laajenee kokoajan, ja haluan tarjota parasta asiakaspalvelua.
Tilaajille luvassa ylläreitä ;)
verkkokaupan löydät osoitteesta: www.mammas.fi
Ystävällisesti,
Sanna
TÄÄLTÄ!!!: http://maitotyttopaidat.fi/kauppa/
Kankaat, kuosit, käytännöllisyys, laatu ja Kotimaisuus!
kannatan!
Täytyy sanoa, että kirpparilta parhaat löysin. Istuvat ja pehmeäksi pidetyt, sopivan pituiset lyhyelle. Ostin myös yhdet "panssarit" Polarn O. Pyretiltä, ja nepä päästivät väriä loputtomiin! En ole tavallisissa housuissa sellaiseen ikinä törmännyt, joten oli vähän ikävä tunne, kun pitäisi niitä kemikaaleja välttää varsinkin raskaana ollessa. Tampereen Stockmannilta löytyi pillimalliset, jotka olivatkin yllättäen hyvät. Nimittäin ihmettelin ensin, että minkähän näköinen sitä on, kun on norsun keskiruumis ja pillifarkut...
ihan Henkkamaukalta tosi hyvät äitiyshousut!