Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä parhaat äitiysvaatteet?

Vierailija
07.06.2011 |

Kehu paikkoja, mistä olet löytänyt parhaat äitiysvaatteet (nettikauppa tai "tavallinen" kauppa).

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan Henkkamaukalta tosi hyvät äitiyshousut!

Vierailija
2/29 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ostanut ainuttakaan äitiysvaatetta. Ei niitä tarvitse. Paidat vaan isompaa kokoa. Housut matalavyötäröistä mallia, että jää ison vatsan alapuolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ostanut ainuttakaan äitiysvaatetta. Ei niitä tarvitse. Paidat vaan isompaa kokoa. Housut matalavyötäröistä mallia, että jää ison vatsan alapuolelle.

mutta tällainen 155-senttinen kääpiö paisuu kuin pullataikina, joten ei onnistu...

Vierailija
4/29 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli heti raskauden alettua nivuset tosi helliksi (jouduin vaihtaa kaikki alkkarit kokoa isompaan) ja kaikki nivusista vähänkään kiristävät tai niitä edes vähän painavat housut piti hylätä. Mä oon aika herkästi viluinen, joten alkoi ärsyttää se, että alaselkään veti matalavyötäröisten housujen kanssa. Myös mahan (joka oli siinä vaiheessa kun ekat äitiysvaatteet ostin vielä melkein olematon) alle ryttyyntyvä housujen vyötärö painoi herkkää alavatsaa todella ilkeästi.

Mitään äitiyspaitoja en ole (ainakaan vielä) ostanut, mutta pehmeät, joustavat ja mahan päälle nousevat trikoovyötäröiset housut ovat mulle aivan ehdottomat.

Vierailija
5/29 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös Vero Modan Mamalicious-mallistosta löytyi muutama kiva juttu.

Nettikaupoista kiva oli seraphine.com ja next.co.uk:stakin taisi jotain löytyä. Kalliita, mutta ihania oli myös isabellaoliver.com/maternity-clothes.eu -sivustolla.

Toivottavasti näistä oli apua!

Vierailija
6/29 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös Vero Modan Mamalicious-mallistosta löytyi muutama kiva juttu.

Nettikaupoista kiva oli seraphine.com ja next.co.uk:stakin taisi jotain löytyä. Kalliita, mutta ihania oli myös isabellaoliver.com/maternity-clothes.eu -sivustolla.

Toivottavasti näistä oli apua!

Vierailija
7/29 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nextin verkkokaupasta (luxusta, sieltä löytyi lyhyen mitoituksen mammafarkkuja, olen alle 160cm)

sitten tilasin jojomamanbebeltä ja nellystäkin kai.

Vierailija
8/29 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi nettikauppa PrettyMum, täällä myytävät Christoff -äitiyshousut on huippuhyviä!

Vierailija
9/29 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä saa yhdestä paikasta name itin, veromodan, vilan ja jack&jonesin vaatteet.

Kuriirifirma tuo kotiovelle päivässä,parissa.

Just tilasin alesta valtavan kasan mammavaatetta.

Myös miehelle ja lapselle saa samalla kertaa vaikka mitä kivaa ja on muuten oikeesti HALPAA!

Suosittelen.

Tässä linkki: http://www.boozt.com/

Vierailija
10/29 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä mulla.. Paidoiksi sopi kyllä tavalliset, mutta kaikissa housuissa liian korkea vyötärö, jopa siis monissa äitiyshousuissa. Vatsa kun kasvoi heti "karvarajan" yläpuolelta..

Vierailija
11/29 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin H&M:ltä parit housut ja näin kesällä legginsejä ja hameita. Erittäin mukavia päällä! Erillisiä äitiyspaitoja/mekkoja en ole ostanut. Ihan "tavallisten" ihmisten paidat/mekot menee kun ostaa pari numeroa isomman ja venyvää materiaalia. :)

Vierailija
12/29 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ASOS

on hyvä nettikauppa! Laaja mammavaatemallisto ja edulliset hinnat!

//Mette Hansen

http://www.i-dating.dk

Vierailija
13/29 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenpäästäjän puoti, nyt oli kiinni VKO 9 , mutta avaa uudestaan Liisankadulla Helsingissä.

Niillä on myös netti kauppa.

Vierailija
14/29 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenpäästäjän puoti Helsingissä on aivan ihana. Niillä on myös nettikauppa midwifesboutique.com osoitteessa. Kaupassa ihana valikoima arkeen ja juhlaan !

Vierailija
15/29 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin äitiys- ja imetysvaatteeni www.mammavaatteet.fi -verkkokaupasta. Heillä myös varastomyymälä Seinäjoella.

Vierailija
16/29 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Täältä löytyy hienoja ja edullisia:

Äitiysvaatteet netistä

Ilman tpimiyuskuluja.

Vierailija
17/29 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 21:54"]

Itse ostin äitiys- ja imetysvaatteeni www.mammavaatteet.fi -verkkokaupasta. Heillä myös varastomyymälä Seinäjoella.

[/quote]

Voin myös kokemuksesta suositella www.mammavaatteet.fi -verkkokauppaa!

Vierailija
18/29 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! 

ajattelin reilusti kertoa, että avasin juuri itse oman äitiysvaatteiden verkkokaupan :) 
tuotevalikoima laajenee kokoajan, ja haluan tarjota parasta asiakaspalvelua. 
Tilaajille luvassa ylläreitä ;) 

verkkokaupan löydät osoitteesta: www.mammas.fi

Ystävällisesti, 
Sanna

Vierailija
19/29 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄÄLTÄ!!!: http://maitotyttopaidat.fi/kauppa/

Kankaat, kuosit, käytännöllisyys, laatu ja Kotimaisuus!

kannatan!

Vierailija
20/29 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että kirpparilta parhaat löysin. Istuvat ja pehmeäksi pidetyt, sopivan pituiset lyhyelle. Ostin myös yhdet "panssarit" Polarn O. Pyretiltä, ja nepä päästivät väriä loputtomiin! En ole tavallisissa housuissa sellaiseen ikinä törmännyt, joten oli vähän ikävä tunne, kun pitäisi niitä kemikaaleja välttää varsinkin raskaana ollessa. Tampereen Stockmannilta löytyi pillimalliset, jotka olivatkin yllättäen hyvät. Nimittäin ihmettelin ensin, että minkähän näköinen sitä on, kun on norsun keskiruumis ja pillifarkut...