Väkivaltaako?
Hei
Olen nuori nainen, olen alkoholiinmenevä myönnän sen... Onko muilla tapahtunut vastaavasti,että joitte niin paljon,että menetitte muistinne- ja heräsitte seur.pv:nä ja asiat valkeni. Kauhea kuhmu ja pää kipee painettaessa, vartalolla mustelmia, mieheni väittää että olen ne itse saanut aikaan......
Kuitenkin samana iltana olin tavannut entisen mieskaverin ja pyysin hänet meille, kun kaverini lähti muistikuvii ei ole, epäilen että mies löi tms. Luin viestejäni,jotka kirjotin netissä miespuolisen kaverin mentyy olin kirjottanut että mieheni kuristi minua, ehkä siis muutakin on tehnyt, koska on mustelmia ympäri vartaloo?
En tiedä pitäskö reagoida vai ei- olen eronnut 2 kertaa, molemmilla kerroilla en ollut naimisissa VAIN avoliitossa, nyt olen onnellinen. Aviomiestäni rakastan. Mutta löikö hän? Sekoilin niin paljon illalla, että ihmettelin aamulla miksi esim. juomalasi oli rikottuna tiskipöydällä,olin sen rikkonut, en muista mitään siitäkään :(
Koska vastauksia ei ole tullut luulette(ko) että pilailin? En itse tosiaan tiedä mitä ajatella, mutta kun miehelläni on takana (ennen meidän yhdessäoloa) monta lusimista väkivaltarikoksista, en ota tätä ihan "kevyesti"!