Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seuraavaksi aletaan siirtää vanhustenhoitoa koteihin

Vierailija
07.06.2011 |

kun naiset ensin saa ajettua itsensä kotiorjiksi poistamalla päivähoitomahdollisuudet, niin seuraavaksi aletaan karsia vanhustenhoitoa. Hinnat pilviin ja hoitolaitosoikeus pois niiltä, joiden lapset maleksivat kotosalla turhan panttina. Onneksi olkoon, mammat.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Helsingissä ainakaan oma mummoni ole mitään hoitolaitospaikkoja saanut. Mummo on vanha ja huonokuntoinen, mutta niin kauan kun itse suostuu kotiin menemään, niin sinne aina viedään.

Vierailija
2/9 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omassa kodissaan jossa voi edes jotenkin kuvitella olevansa oman itsensä herra. Tulevaisuudessa vanhustenhuolto kaipaa todella kehittämistä, onhan siihen jo lakikin. Mikään laki ei määrää tai tule määräämään että omaisten olisi otettava vastuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä kotihoidossa ja edes kaatunutta vanhusta ei nykyisin läheskään aina viedä mihinkään.

Sanotaan vain, että kyllä joku lapsista voi tulla kotiin vahtimaan, tai oletetaan, että kodinhoitajilla on aikaa monta kertaa päivässä käydä katsomassa että ollaanko siellä pystyssä vai ei.

Vierailija
4/9 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne vanhukset olisikin hoitaa kotona, sen sijaan että ne ulkoistetaan laitoshoitoon.

Vierailija
5/9 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuret ikäluokat tulevat vanhuusikään. He ovat tottuneet vaatimaan.

Olen töissä kotihoidossa ja edes kaatunutta vanhusta ei nykyisin läheskään aina viedä mihinkään.

Sanotaan vain, että kyllä joku lapsista voi tulla kotiin vahtimaan, tai oletetaan, että kodinhoitajilla on aikaa monta kertaa päivässä käydä katsomassa että ollaanko siellä pystyssä vai ei.

Vierailija
6/9 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota vanhuksia hoiviini, lapsissa on tarpeeksi tekemistä.

kannattaisi miettiä jo ennen kuin hankkii niitä vanhuksia.

Vierailija
7/9 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko vanhuksen antaa adoptioon?

Vierailija
8/9 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kotien teknologiaan panostetaan, että "älytalo" hälyttää kun muistamaton ihminen lähtee ulos väärään aikaan, ei avaa jääkaappia syödäkseen, ei ota lääkkeitään ajallaan. Tai kun hella on unohtunut päälle, se sammuttaa itsensä jne.

Tämä on meidän itsemme vanhuudennäkymä myös.

Vierailija
9/9 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuudessa yhteiskunta ei mitenkään tue. Valtiot rikastuvat ja heidän päämiehensä. Korruptio vaan kasvaa. Vanhukset on hoidettava itse joko rikas palkkaa hoitajan kotiin tai sitten maksaa hoitopaikan vanhukselle. Köyhä joutuu jäämään pois töistä. Sama juttu lapsilla, koska nämä eivät tuota yhteiskunnalle mitään vaan tuovat menoja. Tämä on vain tulevaisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme