Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meneekö työsuhdeauton korjaus omasta pussista?

Vierailija
07.06.2011 |

Jos vaikka auton pohja osin irtoaa kun ajanut jonkin törröttävän kepukan päältä ja se tarttunut pohjaan kiinni ja...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liisareissa on kai kasko kaikissa, maksat sitä siinä liisaushinnassa. Luulisin, että omavastuukin menee firman piikkiin, sinähän et ole auton omistaja. Tietty eri asia, jos on tahallaan sössinyt, esim. ajanut humalassa auton päreiksi tms., sitten vakuutusyhtiö voi periä korvauksia takaisin. Mut rehelliset vahingot menee vakuutuksesta.

Vierailija
2/5 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liisareissa on kai kasko kaikissa, maksat sitä siinä liisaushinnassa. Luulisin, että omavastuukin menee firman piikkiin, sinähän et ole auton omistaja. Tietty eri asia, jos on tahallaan sössinyt, esim. ajanut humalassa auton päreiksi tms., sitten vakuutusyhtiö voi periä korvauksia takaisin. Mut rehelliset vahingot menee vakuutuksesta.

Miehen työnantaja ei maksa omavastuuta, eli se pitää maksaa itse. Ja omavastuu ei liisarissa välttämättä ole pieni, joten ollaan esim. pieni maalivaurio maksettu ihan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa autossa se on 151,-

mut työnantaja on tuon satasen maksanut silti.

Vierailija
4/5 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki menee firman piikkiin eli mitään ei tartte itse maksaa.

Sehän se on liisariauton ideakin, ettei tartte maksaa mitään ylimääräisiä kuluja kuukausittaisen leasing maksun lisäksi!

Vierailija
5/5 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se auto sulla on. Jos on vapaa autoetu, niin työnantaja maksaa kaiken. Toki jos on sen auton kanssa törttöillyt, niin joutuu korvaamaan itse.