Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko rumia suonikohjuja jalassa kaunistaa liikunnalla?

Vierailija
07.06.2011 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä leikkaukseen, suonikohjut on yököttäviä ja lisäksi terveysriski

Vierailija
2/5 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu ;(

Aion mennä joko polttamaan tai vaahdottamaan ne yksityisellä kunhan kesä on ohi ja vekarat vanhempia (nuorin vasta 3 kk). (Koska jos tulee kuuma kesä, niin ei ole kiva pitää tukisukkiksia operaation jälkeen).

Eli mulle on tuo tehty aiemmin ja tulos oli hyvä.

Sitä ennen yritin kyllä liikunnalla, mutta sukurasite on liian kova.. (ensimmäiset suonikohjut tuli kun olin 20, ja olen ollut liikunnallinen ja normipainoinen 170/60).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kustantamaan muutaman tuhat euroa itse?

Vierailija
4/5 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaa. SUonikohjuja saa olla tosi paljon, että niillä on ulkonäöllistä merkitystä, mutta tukisukat auttavat ulkonäköönkin. Lisäksi ne auttaa tietty kipuun, joka onkin paljon pahempi ongelma.

Vaahdottaminen maksaa noin 1000-1200-euroa/jalka.

Vierailija
5/5 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jopa pahentaa.

Mulle tuli ekat suonikohjut alle 10-vuotiaana :(

Olen aina ollut hoikka ja liikunnallinen, joten siitä ei ole kysymys.

Hormoniehkäisy pahentaa asiaa, siksi en sitä käytä. Raskaudet eivät juuri vaikuttaneet.

Pidän jalkoja aina ylhäällä jos mahdollista. Liikun paljon ja liikutan jalkoja paljon. Vältän pitkää seisomista. Katson, ettei istuessa jalkoihin paina mikään.

Leikkausta en julkiselta puolelta saa, koska olen kuulemma liian nuori ja suonikohjuihini ei satu. Paitsi että jatkuvaa, päivittäistä kipua on ollut yli 15 vuoden ajan ja minä olen 30-vuotias..

Yksityisellä ei ole vielä varaa leikata. Ehkä myöhemmin.

Eivätkä nuo nyt niin rumat ole, kun jalat kuitenkin toimii ja on lihaksikkaat ja ja..yritän olla keskittymättä niihin, ja ajattelematta sitä, kuinka inhoavana muut ihmiset niitä katsovat...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi