Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en tunne mtään?Suhde yms

Vierailija
07.06.2011 |

Erosin vuosi sitten lasteni isästä vakavien ongelmien takia.Suhteessa oli pitkän aikaa mulla henkisesti erittäin paha olo,ex teki niin rumia temppuja että mulle ja koko perheelle että en nähnyt muuta vaihtoehtoa kuin ero vaikka siltikin lapsilleen hyvä isä on mutta hivenen epäluotettava.

Ollaan yritetty selvittää asioita ja jopa palata yhteen mutta en enää tunne mitään,en löydä sitä tunnetta mitä oli kun asiat oli vielä hyvin monta vuotta sitten.En halua että hän koskee minua seksuaalisella tavalla koska joku on mun päässä naksahtanut aikaa sitten ja entisestä seksihullusta on tullut lahna.Suutelu tuntuu myös epämiellyttävältä.

Olen iloinen ja onnellinen ihminen,erosta mielestäni selvinnyt ja nautin elämästäni yksin.Nyt kun tilaisuus saada taas ehjä perhe niin en ymmärrä mikä mua vaivaa.Tahdon lapsille ehjän perheen,tahdon että ollaan onnellisia yhdessä perheenä mutta kun en vaan tunne mitään himoa ja suurta lempeä.En pysty luottamaan ja tunnen näistä tunteistani suurta häpeää,olen epäonnistunut!Ymmärrän kyllä etttä toi tunteettomuus johtuu vanhoista teoista,mua pari vuotta verisesti loukattu teoilla ja en ehkä niin usko että toinen ihminen olisi voinut niin muuttua että kaikki olisi nyt toisin,en tiedä.

Mitä mieltä olette?En tiedä oikeasti mitä itsekään haluan...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle, miehellesi, lapsille ja koko perheelle parantaa haavat. Muutokset ja niihin tottuminen vie aikaa. Katsele ja kuulostele hiljalleen, älä tee päätöksiä vielä moneen kuukauteen. Tunteet palaavat kyllä jos ovat palatakseen. Olen ollut vastaavassa tilanteessa ja täysin tunnekylmä aluksi. Sitkeästi päätin yrittää ja vähitellen tunsin oloni turvalliseksi taas tuntea. Sitten se rakkaus hyökyi esiin taas pitkästä aikaa. Rakkaus vaatii kärsivällisyyttä.

Vierailija
2/6 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä tulee ruma ero myöhemmin.

Tunnekylmyys on ihan normaali tapa suojella itseään, miksi ottaisit riskin, että mies taas tekisi pahoja juttujaan? Voisitko varmasti luottaa, ettei tekisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa kärsiä taas.

Vierailija
4/6 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisestä tulee helposti hyvin katkera. Tunteettomuus liittyy siihen että olet pahasti jumissa tunnetasolla. Jokin vanha möykky tulee purkaa jotta kykenisit taas tuntemaan.

Vierailija
5/6 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettet tunne "mitään", mutta selkeästi tunnet negatiivisia tunteita. Et tunnista tai nimitä niitä "tunteiksi", koska haluat niin kovin, että kaikki olisi hyvin ja perhe olisi ehjä.

Hyvät asiat tuntuvat hyviltä kun ajattelet itseäsi ja elämääsi ilman exääsi. Suutelu ja seksi tuntuvat ajatuksenakin epämiellyttäviltä. Eiköhän tuo kerro aika paljon siitä, mitä haluat.

Onhan se silti mahdollista, että tunteesi muuttuvat, mutta itsellä negatiiviset tuntemukset exää kohtaan ovat vain voimistuneet.

Vierailija
6/6 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanteessa. En tunne miestäni kohtaan mitään, olen tunnetasolla erkaantunut hänestä. Syyt, jotka johtivat tähän olivat jatkuva henkinen väkivalta ja perheen/vaimon laiminlyönti. Tuntuu tavallaan siltä, että otin vallan takaisin omiin käsiini sinä päivänä kun lakkasin tuntemasta.

Mieheni on muuttunut (en realistisesti osaa arvioida kuinka paljon) ja haluaisi jatkaa avioliittoamme, minä sen sijaan kamppailen tämän tunteettomuuden kanssa ja toivoisin kovasti saavani itseni rakastamaan uudelleen. Turhauttavaa.

Ymmärrän ap sinua hyvin, tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi