Kehtaatteko te kulkea samassa mekossa vuodesta toiseen juhlissa?
Jos vieraat on edes osittain samoja (sukulaiset, kaverit). Itse en tykkää kulkea samassa montaa kertaa.
Kommentit (28)
Kuin että samaa vaatetta käyttäisin juhlasta toiseen. On toki eri juttu, jos olisi joku kallis desginer-vaate, mutta aika harvalla niitä taitaa olla...
Mun mielestä nykyisin saa juhlavaatetta niin edullisesti, että turha ostaa kalliita. Arkivaatteisiin satsaan mieluummin.
Saman suvun juhliin mekko vain kerran. Sitten käyttö muualla jos mahdollista.
Muutoin lähes, joka juhliin osta uuden mekon yms.
Mieluiten ostaisin pikkumustan ja yhden kesäisemmän mekon. Jos siis olisi muu kuin norsun vartalo ja surkea tyylitaju.
En osaa ostaa vaatteita. Paniikissa hankin lähes joka juhliin uuden rievun, joka on minusta kamala jo ostohetkellä.
Kyllä sen huomaa kun samassa mekossa eri huivilla tai vastaavalla mennään juhlasta toiseen. Muutenkin, pikkumusta sopii kyllä talven juhliin, mutta on kesäisiin juhliin kuin juhliin aika synkeä valinta.
Yritän saman porukan juhliin löytää aina jonkun vaatteeen, jota en ole aiemmin sen sakin juhlissa pitänyt.
Tosin yritän välttää samaa vaatetta samojen ihmisten juhlissa mutta lähipiirin juhlissa kyllä käytän samoja vaatteita huoletta.
Nuorempana juhlia oli enemmän (häitä, ristiäisiä, ylioppilasjuhlia jne.), joten mekkojakin oli useita. Käytin vanhoja ja uusia sekaisin, niin ei tullut käytettyä samaa montaa kertaa kesässä.
Nykyään on tullut kiloja, joten en voi käyttää näitä vanhoja laisinkaan. Ostan kerran vuodessa uuden mekon, ja käytän sitä ja yhtä tai kahta edellisten kesien mekkoja kaikissa perhejuhlissa. Tänä kesänä ei ole yhtään isompia juhlia, joten ostin mustan mekon keväällä vähän juhlavampiin tilaisuuksiin perheen kesken. Muuten käytän kahta viime kesän kesähametta. Mitään häitä tai isoja kemuja ei ole tiedossa. Jos olisi, ostaisin siihen tilaisuuteen uuden mekon.
Mieluiten ostaisin pikkumustan ja yhden kesäisemmän mekon. Jos siis olisi muu kuin norsun vartalo ja surkea tyylitaju.
En osaa ostaa vaatteita. Paniikissa hankin lähes joka juhliin uuden rievun, joka on minusta kamala jo ostohetkellä.
olen takertunut niihin muutamaan vaatteeseen, jotka nätisti päälle istuvat, ja asustan niitä uusilla jutuilla. Uusien ostaminen kun on aina yhtä tyhmän tuntuista.
Mutta esim kenkiin satsaan sitten enemmänkin, minulla on muutamat oikein hienot kengät, jotka yleensä kääntävät katseet.
Meillä on juhlia tosi harvoin n. kolmen vuoden välein, musta olis hassua ostella hirveesti rytkyjä joille on noin harvoin tarvetta. Kiinnitän enemmän huomiota koruihin, kampaukseen ja olemukseen kuin pelkästään vaatteisiin. Saman asun saa muuteltua asusteilla kivasti :)