Voiko nyt helteillä mennä 70v synttäreille ilman sukkahousuja?
Meko on just polvien alle pitkä. Vähän vapaampi pukukoodi juhlissa, eli miehillä ei pukua päällä.
Ei millään viitsis laittaa sukkahousuja näin kuumalla, mutta onko se kauhea rikos?
Kommentit (12)
Muista vaan ajella sääret.
t. pukuompelija
Siitähän tulee inhottava, pisteliäs sänki jo parin päivän päästä?
Epilaattorit ja vahat ja sokeroinnit on keksitty.
Paitsi, jos sääret on täynnä mustelmia ja suonikohjuja, silloin laittaisin ohuet stay-upit. Ne eivät ole kovin kuumat, ihan eri tunne kuin sukkahousuja pitäessä.
nimim. mustelmaiset ja suonikohjuiset sääret
Ja sille yhdelle: minä ainakin ajelen sääret! Mulla on kyllä tosi hennot säärikarvat, ja minun täytyy ajella ehkä kerran kuukaudessa.
Jalat on kun kanankoivet joten en ilmankaan kehdannut mennä
Jos ei välitä etiketistä, niin voi tehdä mitä vaan. Etiketin mukaan on oltava sukat.
en yleensa pida sukkahousuja lainkaan, varsinkaan kesalla. sheivaat, kuorit, kosteutat ja rusketat, niilla tulee oikein komiat jalat
Mutta ihan vaan vinkkinä, että hyvät sukkahousut on paremmat kuin ilman sukkahousuja helteellä
Kunhan sääret on karvattomat ja vähän väriä saaneet, vaikka purkista.
Siitähän tulee inhottava, pisteliäs sänki jo parin päivän päästä? Epilaattorit ja vahat ja sokeroinnit on keksitty.
aikaa menee minuutti, kun tekee joka päivä
muotilehdissäkin nimenomaan esitellään juhla-asuja ilman sukkahousuja tai sukkia.
Sääret pitäisi olla hyvässä kunnossa. Eli ajele ihokarvat huolellisesti, laita vartalovoidetta, kevyt rusketuskin olisi toivottavaa. Ei suonikohjuja ym.
Yksi hyvä vinkki on ostaa laadukkaat stay-upit, joita on alle 10 denierin.