Assistentin palkka? Kertoisitteko?
Aion laittaa hakemuksen yhdestä assistentin paikasta pk-alueella ...mutta mitä ihmettä sitä uskaltaisi laittaa palkkatoiveeksi?
Voisitteko assarit tai palkanlaskijat tai muut tietäjät veikkailla mikä olisi kohtuullinen palkkatoive.
Kommentit (17)
2000 euroa maksimissaan epäilisin minäkin. Perus sihteeripalkka, ei hirveästi ole eroja maakuntien välillä vaikka aina puhutaankin, että pk-seudulla olisi korkeammat palkat...
media-alalla tienaan just yli 2000 kk.
Pohjanmaalla ja palkkani on 2350 euroa/kk.
ko. paikka olis asiantuntijaorganisaatiossa, ja mulla on tradenomin koulutus ja työkokemusta.
-ap
2500, tradepohja ja muutama vuosi työkokemusta.
Keskikokoisessa yrityksessä yhden johtajan + ryhmän assari.
pk-seudulla. Eikä muuten edes koulutusta :)
Johdon assarin sain 2800e/kk.
Nyt olen enää osaston assari ja palkka 2300e/kk.
Hain uutta paikkaa, pyysin 2900e/kk, ja taisi olla liian kova hintapyyntö.
Mutta HSO sihteeri saa taulukon mukaan 2900-3500e/kk, niin en tiedä miten epärealistinen tuo on.
ja koulutukseltani trade minäkin.
Palkka 3250 €/kk + vuosibonukset, jotka jakautuu henkilökohtaiseen prosenttipohjaiseen osaan ja tasajaolla tehtävään tulospalkkio-osaan ja ovat tähän mennessä olleet keskimäärin 4000 €/vuosi
Olen vientiassari ja palkka 2800, 15 vuoden työkokemus (jota ei meillä kyllä paljon noteerata)
Ei pääkaupunkiseudulla.
3300€ mutta sisälsi myös mgr tason tehtäviä
Mikä on tilanne tänäpäivänä? Erityisesti pk-seutu kiinnostaa.
15 vuoden kokemus alalta ja palkka 3200e/kk. Helsingissä töissä.
Valtiolla töissä assistenttina ja kk-palkka noin 3000 euroa (tehtäväkohtainen palkka noin 2300 euroa ja henk.koht. palkka 700 euroa).
Vierailija kirjoitti:
Valtiolla töissä assistenttina ja kk-palkka noin 3000 euroa (tehtäväkohtainen palkka noin 2300 euroa ja henk.koht. palkka 700 euroa).
Minä myös valtiolla, ja sama muuten, mutta peruspalkka noin 2400 ja henkilökohtaiset lisät sen 600 euroa.
Savossa päin tienaa noin 2000-2500