Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teen ruuat, siivoan ja hoidan lapsia...

Vierailija
06.06.2011 |

mutta vessaa en useinkaan suostu pesemään (ajoissa). Ja vaimo nalkuttaa tästä, mun mielestä ihan syyttä. Mitä naiset ja vaimot mieltä, eikö mulla ole ihan hyvä peruste? Ei kaikkeen tarvitse suostua.

-mies ja kasa kotitöitä

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vessa kahden päivän välein äläkä valita!!

Vierailija
2/5 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä saa vain vaimoväki valittaahuonosta kohtelusta. Jos olisit uskotellut olevasi alistettu vaimo parka, olisi mies haukuttu lyttyyn ja kehoitettu avioeroon. Miksi vaimosi ei tee kotitöitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin nimenomaan tulla itsenäni eli miehenä, koska ihmettelen tätä juttua. Vaimoni tekee paljon töitä ja osallistuu kyllä suht hyvin kaikkeen. Tuo vessa vaan on se kivi kengässä (ja vähän periaatejuttukin).

Vierailija
4/5 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siivotkoon itse. Vaikka tekeekin paljon töitä niin ei hän voi ladella sääntöjä mitä sinun pitää tehdä ja mitä hänen ei tarvitse tehdä. Sinun tulee keskittyä lasten hoitoon. Sitten tulee ruoanlaitto. Sitten vasta siivous jos jää aikaa yli tai yhdessä siivoatte. Lapsetkin kärsii jos yrittää ylisuorittaa ja tulee stressaava ilmapiiri.

Vierailija
5/5 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kotona vessa ehkä pestiin kerran päivässä, pinnat hohti jne. Nyt haluaa saman kotonaan ja jos kerran siivous on sinun hommiasi, tulee sinun myös siivota vessa vaimon mieltymysten mukaan. Tämä siis vaimon näkökulmasta asia.

Toinen näkökulma on se, että ehtiikö vessa edes likaantua siivouste(si) välissä. Miksei vaimo siivoa sitä itse, tai edes joka toinen kerta, jos siisteystasonne eivät kohtaa.

Ratkaisu: tee kuten vaimo haluaa, helpoin tie, hän ei enää nalkuta tai jatka samaan malliin ja kestä vaimon nalkutukset tai saa hänet siivoamaan