Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet joskus rekisteröitynyt Koulukaverit-sivustoon, googlaapa nimesi!

Vierailija
06.06.2011 |

Mullepa tuli ensimmäisenä hakutuloksena ikivanha Koulukaverit-profiilini, jossa julkisia tietoja olivat mm. koulut.

Poistin sitten koko "jäsenyyteni" - mitäpä mä tolla kun kaikki on nykyään Fb:ssä...

Mutta kannattaa katsoa käykö sulle samoin!

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tuli mieleen kun mainitsit tuosta taiteilijanimesta :D :D Aika hyvin sattui :D

Jorma :) :)

kun googlasin sen oikeaa nimeä, sillä oli siinä joku lempinimikin, jota en ole ikään kuullut. :D Ei ollut siis taiteilijanimensä, vaan joku miksi on kai joskus yläasteella sanottu. Tai en minä tiedä ? Henkilö oli kuitenkin oikea kait, sen päättelin siitä missä oli koulunsa käynyt.

Hitsi, tunnetko sen vai oletko vaan niin ikävissäs niinkun minä että muutakaan tekemistä keksi kun tutkia netin syvyyksiä mitä löytyy...?

kun ei ollut muutakaan tekemistä ja meinasin nauruun kuolla kun tuon Jorman löysin... :D Kuviaan kuolailin täällä ikävissäni, mutta tuo kun iski silmään niin lapsikin säikähti että mitä se äiti rupesi hirnumaan yhtäkkiä... :D

Vierailija
22/38 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen FB:ssäkin. Jos osa hakea oikeilla hakusanoilla, tulee vastaan ikivanhoja TV-ohjelmatietoja ja 1 valokuva, ei muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mitä tietoja tarkoitit?

Mulla on jopa cv netissä, joten mitä väliä?

Mulle ainakin on, julkinen ammatti josta saa stalkkereita peräänsä ihan ilman netin mahdollisuuksiakin...

että joku haluaa olla ei-kukaan?!

Ei yhdistettävissä kenenkään elävään tai kuolleeseen?!

Vierailija
24/38 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tuskin on silloin koskaan rekisteröitynyt Koulukaverit-sivustolle tai mihinkään muuhunkaan (mm fb) ja numero on salainen. Mietin vaan, että miksi keskivertoihmisen pitäisi huolestua niistä Koulukaverit-sivuston vanhoista koulutiedoista.

Vierailija
25/38 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tuskin on silloin koskaan rekisteröitynyt Koulukaverit-sivustolle tai mihinkään muuhunkaan (mm fb) ja numero on salainen. Mietin vaan, että miksi keskivertoihmisen pitäisi huolestua niistä Koulukaverit-sivuston vanhoista koulutiedoista.

Vierailija
26/38 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen säännöllisesti googlaillu omaa nimeä lähinnä fb:n vuoksi. Fb hakuja ei ole tullut vastaan eikä aikaisemmon tuota koulukaverit sivustoakaan, nyt tuli. Mutta heti toisena avautui ikivanha yritysnimikkeeni kauppalehden sivuille =) Tätäkään ei ole aiemmin tullut.

Vierailija
27/38 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaahan, niin saadaan kaikki nauraa.

Vierailija
28/38 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä oikein mitään muutakaan.

Vierailija
29/38 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa vi***aa.

Mataakohan Koulukaverit-sivuston perustajia edes yhtään harmittaa, hiukan olisivat muokanneet ideaansa ja heillä olisi ollut Facebook käsissään.

Vierailija
30/38 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka Jorma? Kertokaahan, niin saadaan kaikki nauraa.

ehdottomasti Suomen seksikkäin mies. ;D

Vierailija
31/38 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaan nimeni säännöllisesti ammatillisista syistä, mutta eipä ollut tullut tämä vastaan. Löytyi googlaamalla etunimi + koulukaverit. Poistin profiilin.

Vierailija
32/38 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin ensin, että laitan vaan ruksin siihen kohtaan, missä estetään tietojen näkyminen googlelle yms. mutta kun profiililomake ei päästänyt tallentamaan tätä päivitystä ilman että olisi täyttänyt paikkakunnan ja postinumeron, poistin sitten koko profiilini. Ärsyttää tommoset.

Apua -sivulla oli vielä joku säälittävä pop-up ikkuna, jossa luvattiin "suurten muutosten" vuoksi kaikille käyttäjille vuoden ilmainen kultajäsenyys. Minusta tuo kultajäsenyys oli muutenkin floppi jo tullessaan ja tosiaan varsinkin Facebookin yleistyessä.

Vierailija
33/38 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muistanut, että olen sinne aikoinaan liittynyt. Parasta tässä on se, että kyseinen sähköpostiosoite, jolla olen kirjautunut sinne on poistunut käytöstä jo kolme vuotta sitten. Salasanaa en muista kuollaksenikaan. Joten jos pyydän uutta salasanaa, lähettäisivät he sen siihen sähköpostiosoitteeseen, jota ei enää ole olemassa. Hienoa. Taidan pysyä Google-haussa :)

Vierailija
34/38 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
35/38 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feisbuuk rulettelee menemään nykyjään.

Vierailija
36/38 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sieltä fb:stä saa helposti selvitettyä vaikka oman luokan oppilaat?

Vierailija
37/38 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti urkit muiden asioita. Ja mitä perhe tähän kuuluu? Missä psykoosissa sä kuvittelet olevas?

Vierailija
38/38 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukaverit sivusto on lopetettu.