Jos olet joskus rekisteröitynyt Koulukaverit-sivustoon, googlaapa nimesi!
Mullepa tuli ensimmäisenä hakutuloksena ikivanha Koulukaverit-profiilini, jossa julkisia tietoja olivat mm. koulut.
Poistin sitten koko "jäsenyyteni" - mitäpä mä tolla kun kaikki on nykyään Fb:ssä...
Mutta kannattaa katsoa käykö sulle samoin!
Kommentit (38)
vaikka olen FB:ssäkin. Jos osa hakea oikeilla hakusanoilla, tulee vastaan ikivanhoja TV-ohjelmatietoja ja 1 valokuva, ei muuta.
Vai mitä tietoja tarkoitit?
Mulla on jopa cv netissä, joten mitä väliä?
Mulle ainakin on, julkinen ammatti josta saa stalkkereita peräänsä ihan ilman netin mahdollisuuksiakin...
että joku haluaa olla ei-kukaan?!
Ei yhdistettävissä kenenkään elävään tai kuolleeseen?!
niin tuskin on silloin koskaan rekisteröitynyt Koulukaverit-sivustolle tai mihinkään muuhunkaan (mm fb) ja numero on salainen. Mietin vaan, että miksi keskivertoihmisen pitäisi huolestua niistä Koulukaverit-sivuston vanhoista koulutiedoista.
niin tuskin on silloin koskaan rekisteröitynyt Koulukaverit-sivustolle tai mihinkään muuhunkaan (mm fb) ja numero on salainen. Mietin vaan, että miksi keskivertoihmisen pitäisi huolestua niistä Koulukaverit-sivuston vanhoista koulutiedoista.
Olen säännöllisesti googlaillu omaa nimeä lähinnä fb:n vuoksi. Fb hakuja ei ole tullut vastaan eikä aikaisemmon tuota koulukaverit sivustoakaan, nyt tuli. Mutta heti toisena avautui ikivanha yritysnimikkeeni kauppalehden sivuille =) Tätäkään ei ole aiemmin tullut.
Mahtaa vi***aa.
Mataakohan Koulukaverit-sivuston perustajia edes yhtään harmittaa, hiukan olisivat muokanneet ideaansa ja heillä olisi ollut Facebook käsissään.
Kuka Jorma? Kertokaahan, niin saadaan kaikki nauraa.
ehdottomasti Suomen seksikkäin mies. ;D
Googlaan nimeni säännöllisesti ammatillisista syistä, mutta eipä ollut tullut tämä vastaan. Löytyi googlaamalla etunimi + koulukaverit. Poistin profiilin.
Meinasin ensin, että laitan vaan ruksin siihen kohtaan, missä estetään tietojen näkyminen googlelle yms. mutta kun profiililomake ei päästänyt tallentamaan tätä päivitystä ilman että olisi täyttänyt paikkakunnan ja postinumeron, poistin sitten koko profiilini. Ärsyttää tommoset.
Apua -sivulla oli vielä joku säälittävä pop-up ikkuna, jossa luvattiin "suurten muutosten" vuoksi kaikille käyttäjille vuoden ilmainen kultajäsenyys. Minusta tuo kultajäsenyys oli muutenkin floppi jo tullessaan ja tosiaan varsinkin Facebookin yleistyessä.
En edes muistanut, että olen sinne aikoinaan liittynyt. Parasta tässä on se, että kyseinen sähköpostiosoite, jolla olen kirjautunut sinne on poistunut käytöstä jo kolme vuotta sitten. Salasanaa en muista kuollaksenikaan. Joten jos pyydän uutta salasanaa, lähettäisivät he sen siihen sähköpostiosoitteeseen, jota ei enää ole olemassa. Hienoa. Taidan pysyä Google-haussa :)
Miten sieltä fb:stä saa helposti selvitettyä vaikka oman luokan oppilaat?
Ja silti urkit muiden asioita. Ja mitä perhe tähän kuuluu? Missä psykoosissa sä kuvittelet olevas?
kun ei ollut muutakaan tekemistä ja meinasin nauruun kuolla kun tuon Jorman löysin... :D Kuviaan kuolailin täällä ikävissäni, mutta tuo kun iski silmään niin lapsikin säikähti että mitä se äiti rupesi hirnumaan yhtäkkiä... :D