Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisko ja sen veli, tapaavat kerran 6 vuodessa?

Vierailija
06.06.2011 |

Soittelevat toisinaan, mutta mieheni ei näe siskoaan vaikka asuvat 150 km päässä toisistaan. Ikää 40 v heillä. Olen ollut mieheni kanssa 6 vuotta yhdessä, en ole nähnyt siskoa kuin ohimennen KERRAN!

Muita samanlaisia sukurakkaita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään riitoja mut ei halua olla tekemisissä siskojensa tai muidenkaan sukulaisten kanssa! Ei jaksa niitten pienien ympyröiden kiemuroita! Se sano sitä ja tämä vastas tätä ja kolottaa ja kolottaa...

Vierailija
2/11 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-miehellä oli samanlainen suhde siskoonsa. Välimatka yhtä lyhyt ja ikää saman verran. Omasta lapsuudenperheestä kaikki lähtöisin siellä. Eivät ole ketkään siinä perheessä millään tavalla läheisiä toisilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät näe usein, veljet hulttioita. Minä taas siskoni kanssa näen usein 25 km välimatkaa paitsi kun päivisin olen töissä samalla paikkakunnalla kuin siskoni asuu :)

Vierailija
4/11 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-miehellä oli samanlainen suhde siskoonsa. Välimatka yhtä lyhyt ja ikää saman verran. Omasta lapsuudenperheestä kaikki lähtöisin siellä. Eivät ole ketkään siinä perheessä millään tavalla läheisiä toisilleen.

Vierailija
5/11 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi valita. Silti niiden kanssa ei tarvitse olla tekemisissä.

Vierailija
6/11 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne säännöllisesti pitävät yhteyttä puhelimella, mutta eivät tapaa. Samalla tahdilla ne on eläneet viimeiset 30 vuotta. Välimatkaa on nyt n. 200km, mutta on sitä välillä ollut paljon vähemmänkin, välillä enemmän.

Vierailija
7/11 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeäni näen jouluisin, jos he suvaitsevat saapua samaan aikaan vanhemmilleni syömään.

Veli nai kaamean akan, jota kukaan ei kestä. Eikä tuo kaamea akka kestä meitä.

Vierailija
8/11 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosia kun olen nähnyt veljeni, kerran vuodes soitellaan.

Vierailija
9/11 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan niin eripuusta veistettyjä, että ei jaksa väkisin. Sellaiset varmaan ovat yhteyksissä tiheämmin, jotka voisivat kuvitella sisaruksen olevan oma ystävä, vaikkei verisidettä olisikaan.

Vierailija
10/11 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me soitellaan veljen kanssa joka päivä, nähdää jokatoinen viikko (välimatka 30 km), joskus useemminkin. Mun mielestä tuo olisi aivan hirveetä. :( Mun veli on mun paras kaveri, ja toisinpäin. :)

t. sisko 29 v ja sen veli 24 v

Vierailija
11/11 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi vuonna -87 ja hän asuu alle 300 kilsan päässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi