Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihastunut puolisoni kaveriin!! ov

Vierailija
06.06.2011 |

Meillä on ihan onnellinen parisuhde ja kolme lastakin. Stressavaa, kiireistä ja penninvenyttämistä kyllä mutta rakastetaan kuitenkin.

Nyt olen kuitenkin ihastunut ihan tolkuttomasti puolisoni ystävään. En pysty nukkumaan enkä syömään mietin vaan tätä miestä koko ajan... tunne taitaa vielä olla molemminpuolinen vaikka tällä miehlläkin on avovaimo ja häät tulossa.

Tsempatkaa minua etten tee mitään typerää...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta ollaan molemmat sinkkuja.Kumpikaan ei oo edes ollut koskaan naimisissa.T&T

Vierailija
2/5 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä ollut sama ongelma jossain vaiheessa, kun tarpeeksi asiaa ajattelin niin se meni melkeinpä ohi kokonaan. Ja tämä ystävä olisi ollut jopa ihan vapaa mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja unohda koko juttu! Mieti, mitä mahdollinen sekoilu aiheuttaisi lapsille ja sen toisen lapsille ja teidän puolisoille. Loppu tulos voisi olla kaksi hajonnutta perhettä ja silti sulla ei välttämättä olisi toimivaa suhdetta.

Vierailija
4/5 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oletko valmis heittämään hukkaan parisuhteen,perheen ja periaatteessa koko elämän ehkä ohimenevän ihastuksen takia?

itse tein niin ja kadun syvästi tekemistäni.

tsemppiä kovasti ja koitahan keksiä miehesi kanssa jotain romanttista jotta saisit tämän kaverin pois mielestä :)

Vierailija
5/5 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenenkään kaveriin.t.kakkonen