viherpeukalot.fi, ketuttaako muita?
tilasin toukokuun alussa viherpeukaloilta muutaman kasvihuonetaimen ja kesäkukkia. tilaus ylitti 75 e, jonkaa johdosta saan kaupanpäälle risteilylahjakortin, joka on voimassa 20.6. asti.
MITÄÄN EI OLE VIELÄ KUULUNUT!!!
sivuilla sanotaan, että tilaus lähtee toukokuun puolivälin ja kesäkuun alun aikana. no ei ole edelleenkään liikahtanut yhtään minnekään.
ke-tut-ttaa, alkaa olla myöhäistä laittaa pian niitä mansikoita kasvamaan, eikä varmasti ole enää yhtäkään risteilyhyttiä jäljellä!
taitaa olla viimeinen kerta kun tuolta tilaan yhtään mitään...
Kommentit (22)
kysyisit niiden asiakaspalvelusta, missä paketti viipyy. Selviää varmaan paremmin sieltä kuin täältä.
Mun mielestä olis asiallista, että pitkän toimitusajan johdosta tuota lahjakortin voimassaoloaikaa pidennettäisiin...
ei ole lahjakorttia näkynyt. Tosin en tilannut lahjakortin vuoksi. Mutta voisihan sitä sanansa pitää!
Vanha ketju mutta nostetaan omalla kokemuksella. Olen harrastelijapuutarhuri ja monta vuotta kasvien kanssa puuhastellut ja ostanut todella monesta paikkaa taimia, sipuleita ja kesäkukkia. Mistään muualta en ole saanut vielä niin surkeita taimia, kuin viherpeukaloilta. Sipulit ovat olleet ihan jees, mutta taimet surkeita, kitukasvuisia ja ihan kuivia korppuja saapuessaan. Samoja taimia saan paikallisilta puutarhoilta 3-5* suurempana ja elivoimaisempana. Ja mikä huvittavinta, vielä halvemmalla. :D
Asiakaspalvelu on hyvää, mutta taimien laatu aivan kuraa. Käykää ihmeessä ihmiset ostamassa taimet ainakin muualta. Itse tein aika suuren tilauksen ja petyin kyllä kovasti laatuun...
olen ollut tyytyväinen,tilannut vuosien varrella monta kertaa ja taas tein tilauksen.
Minä sain tänään paketin, jossa yli 100 euron tilaus. Eipä ollut mukana mitään tilaajalahjaa, vaikka tuohon summaan oli luvattu tilaajalahja ja lisäksi heidän valitsemansa lisälahja. Petyin todella, entilaa heiltä enää ikinä.
Miten kauan siinä oikein kestää että ne lähettää??? Tilasin yli viikko sitten eikä tilauksen tilassa lue vielä mitään
Tilasin huhtikuussa 23.4 vadelmapensaita. En ole vielä saanut niitä?? Tuleekohan niitä??
Itse tein tilauksen 6.8. ja tilauksen tila näyttää tyhjää. Edes tilausvahvistusta ei ole tullut sähköpostiin. Vähän epäilyttävää on tämä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Itse tein tilauksen 6.8. ja tilauksen tila näyttää tyhjää. Edes tilausvahvistusta ei ole tullut sähköpostiin. Vähän epäilyttävää on tämä kyllä.
Muista viesteistä en tiedä mutta tämä kuulostaa siltä että tilaus on epäonnistunut tai oot laittanut väärän sähköpostiosoitteen.
Viherpeukaloilta tilaamisesta oma kokemukseni on kun tilasin muutama vuosi sitten lähes satasen edestä taimia: mansikoita ja kukkapenkkisuunnitelman taimet. Iso osa saamistani taimista oli todella huonossa kunnossa ja osittain mädäntyneitä. Elossa olevista muutama taas ei seuraavana kesänä lähtenyt kasvuun.
Reklamaation jälkeen sain uusia taimia mätien tilalle, mutta ne olivat ihan yhtä huonossa kunnossa. En ole sen jälkeen tilannut viherpeukaloilta mitään vaan hankkinut taimeni paikallisilta puutarhoilta, facebook-ryhmistä sekä muutamasta verkkokaupan omaavasta puutarhasta kauempaa Suomesta. Hyväkuntoisena tulleet Viherpeukaloiden taimet kyllä kasvavat ja kukoistavat edelleen.
Puolitoista kuukautta odotellut yli 100e tilausta... eli sama kura jatkuu...
tilasin toukokuun alussa 4.5. viime viikolla soitin kun ei ole kuulunut mitään. luvattiin lähettää 31.5. tänään 1.6 tuli ilmoitus, että on lähtenyt. jos olisi lähtenyt liikkeelle 31.5. kuten vihdoin lupasivat ei olisi tullut niin kiire kuin nyt tulee, jos lähetys nyt tällä viikolla saapuu. huomenna on vanhustenhoitoasiaa, torstaina työilta ja perjantaina pitää olla jo toisella paikkakunnalla.
edellinen tilaus vuosi sitten tuli myöskin pitkällisen odottelun tuloksena. ei taida olla kaikki kohdallaan tällä yrityksellä. harmittaa, niin mielellään tukisi näitä maakuntien toimijoita.
Tilasin 200 eurolla perennoja ja kolme amppelia ja 2 pensasta. Ikinä en enää tilaa. Olivat todella huonoja...En suosittele! Jos olisin ollut viitseliäs olisin lähettänyt taksisin.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin 200 eurolla perennoja ja kolme amppelia ja 2 pensasta. Ikinä en enää tilaa. Olivat todella huonoja...En suosittele! Jos olisin ollut viitseliäs olisin lähettänyt taksisin.
Minulla sama kokemus vuosien takaa eli eivät näköjään ole parantaneet tapojaan.
Tuttu puutarhuri kertoi, että niillä on todella huono maine muitten puutarhojen silmissä
Mulle oli tämän kevään tilaus melkoinen pettymys. Osa tilatuista tuotteista peruttiin koronan takia ja osa tilauksesta tuli väärää tuotetta. Hyvityksenä joku surkea syysleimu. Toimitus aika ei ole koskaan näin pitkälle venynyt ja kun kyselin toimitus ajankohtaa niin en saanut muuta vastausta kuin millekkä viikolle haluaa toimituksen. Osassa tuotteista laatu aivan surkea.
Jos ne eivät lähde kasvamaan niin sitten vaan reklamaatioo. Kuvaa sen kuolleen kasvin ja lähettää sähköpostissa kuvan sinne. Näin olen ennenkin tehnyt ja he kyllä hyvittivät sen.
Luin jo tilauksen (200e edestä pensaita ja perennoja) tehtyäni näitä kommentteja ja vähän jännitti mitäköhän sieltä on tulossa. Voin kuitenkin ilokseni todeta että taimet olivat hyvinvoivia eikä tilauksen kulusta ole muutakaan moitittavaa.
Ei ole minullakaan mitään pahaa sanottavaa heistä.
Asiallisesti totean: osa tilaamistani taimista oli o.k., osa ei. Viherpeukalot osaa fuskatakin. Parhaimmat tuotteet ovat ilmeisesti muita, kuin firman itse tuottamia, valitettavasti, lukuun ottamatta erityisen helposti monistettavia lajeja, jotka osaan tuottaa itsekin. Tehokkaita ovat markkinoimaan, se kuva materiaalia myy... Messuilla kanssa ovat aggressiivisia. Oma suositukseni on, ettei tuolta nettikaupalta kannata tilata, koska monelta muulta taholta saa parempaa ja edullisemminkin, samalla kuitenkin suomalaista tuotantoa ja elinkeinoa kannattaen.
Minultakin tulee kyllä paljon risuja viherpeukaloille!! Lupaavat kasvuunlähtötakuun, mutta piutpaut! Marraskuussa minun olisi pitänyt tietää, että kasvit ei lähde kasvuun (istutin petannat syyskuun lopulla). Kasvuolosuhteista tehtiin täydelliset maa-aines analyysejä myöden. No eipä ole lähtenyt kasvuun. Sinne meni iso rahasumma. Yli puolet kasveista oli "susia". Ei auta, vaikka kuvasinkin huonokuntoiset kasvit, kun tulivat.
Kai tässä nyt itseään syyttää saan, kun luulin että kasvit menevät talvi levolle marraskuussa eivätkä kuole, enkä tästä heille sitten reklamoinut,kun vasta kasvukauden alussa.
En siis todellakaan suosittele viherpeukaloita kellekään!
Vierailija kirjoitti:
kysyisit niiden asiakaspalvelusta, missä paketti viipyy. Selviää varmaan paremmin sieltä kuin täältä.
Mun mielestä olis asiallista, että pitkän toimitusajan johdosta tuota lahjakortin voimassaoloaikaa pidennettäisiin...
Suomalainen asiakaspalvelu on verrattavissa voimakkaaseen vastatuuleen virtsaamiseen.
Kyllä mulle ainakin tuli paketti jo yli pari viikkoa sitten. Tosin en ostanut niin paljolla, että olisin mitään risteilyjä saanut.