Erikoisin paikka missä olet harrastanut seksiä?
Kommentit (93)
Keskellä Kreetan Samarian rotkon vaelluspolkua.
Vähän nuorempana seurakuntatalon kellarin/kerhotilan ovelle johtavassa betoniluiskassa keskellä yötä. Mies nautti, mulla vähän sattui selkään mutta oli silti aivan järisyttävän kiihottavaa. Ja se orkku sillä kertaa oli jotain ihan taivaallista...
Vierailija kirjoitti:
Vähän nuorempana seurakuntatalon kellarin/kerhotilan ovelle johtavassa betoniluiskassa keskellä yötä. Mies nautti, mulla vähän sattui selkään mutta oli silti aivan järisyttävän kiihottavaa. Ja se orkku sillä kertaa oli jotain ihan taivaallista...
Miten te sinne päädyitte? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te sinne päädyitte? :D
En käsitä itsekään. Tuttu paikka kun viimeks isosena siellä oltiin. Himot vaan vei ja kai se on sit semmoinen mihin ei niin helposti näe...
Meren ulkoluodolla keskellä kirkasta auringonpaistetta. Katajien ympäröimällä ruohomatolla. Oli aivan taivaallista katsoa sinisellä taivaalla lokkeja ja päällä ratsastavaa vaimoa. Pari kuukautta vanha juniori oli isovanhempien hoidossa mökillä.
Hailuodon hiekkasärkillä keskellä päivää helteessä.
Korkeushyppypatjalla hiljaisella urheilukentällä kesäyönä
Pikkuserkku otti minulta maalla linja-autossa suuhun.
En ole ihan varma, huomasiko kuski.
Vierailija kirjoitti:
Pikkuserkku otti minulta maalla linja-autossa suuhun.
En ole ihan varma, huomasiko kuski.
Ei yhtään yllättänyt että tämä tapahtui maalla.
Hautausmaan WC.. kesäduunissa ihastuksen kanssa.
Leirintäalueen huoltorakennuksen seinää vasten ihanan pojan kanssa hyttysten keskellä puskien ympäröimänä. Olimme perheen kanssa lomareissussa, olin 17v. ja kiukuttelin, en olisi millään halunnut enää lähteä mukaan. Mieleni muuttui kun tapasin hänet heti ekana päivänä....
Kaverin pikkusiskon kanssa talon alakerran "miestenluolassa" biljardipöydän päällä. Sähköä meidän välillä oli ollut jo kauan ja mentiin sinne pakoon yläkerran mölyapinoita. He lanittivat ja joivat kaljaa ja me nautittiin toisistamme.
Teininä uimarannan pukukopissa illalla, kun ketään ei ollut paikalla. Mahtavan kiihottavaa, muistan vielä sen tuoreen puun tuoksun (jotkut polttivat nämä pukukopit joka syksy, niin keväällä rakennettiin sitten uudet).
Koulun juhlasalin näyttämöllä rojujen seassa kun tiloissa tehtiin jonkinsortin remonttia... Vapaatunnilla oltiin molemmat ja poikaystävä sai kuningasidean :D
Auton nokkapellillä keskellä kaupunkia kylläkin hiljaisemmalla kadulla illan hämyssä. Eikä ollut edes oma auto
Mulla ei oo mitään niin erikoista paikkaa.. mut yks oli kun olin kerran selälläni suihkun lattialla miehen alla... paikkana ei nyt mitenkään kummallinen mut se perinteinen asento siin ehkä outoa ainakin minusta.... kaiken kaikkiaan tosi outo mut jotenkin kauheen kiihottavaki kokemus. Suihku oli viel auki koko ajan...
Mun tarttee oikeesti kerätä rohkeutta ens kesänä. Ois niin kiva rakastella jossain tosi erikoisessa paikassa mut mä oon tähän asti ollut niin ujo että erikoisin paikka on ollut miehen kotitalon pannuhuone. Mies meni lämmittään puilla pannua ja aattelin mennä kattoon mitä hän tekee. Siel sit vaan seisaaltaan pantiin nopeesti:)
Kaupan takapihalla lastauslaiturin ja ajorampin välissä maassa maaten...nuorena ja hulluna:D
Espoolaisen hotellin aulan sohva oli erikoinen paikka sen takia, että kuka tahansa hotellin asukas olisi voinut keskeyttää lemmiskelypuuhat. No, onneksi kello oli klo 02 tai 03, joten muistaakseni meitä ei huomattu. Omaan hotellihuoneeseeni ei voitu mennä, kun huoneessani oli nalkuttava kämppis.
Toinen erikoinen paikka oli veneilyreissu Helsingin edustalla. Kyseessä oli avovene, joka ajettiin rakastajani kanssa jonkin matkan päähän venesatamasta ja laitettiin ankkuri. Se oli enempi pikapano, mutta silti jännittävä kokemus, koska muitakin veneilijöitä oli vesillä ja pienlentokoneiden lentäjiä pörräsi yläpuolella aurinkoisena päivänä.
Kolmas erikoinen paikka oli uimaranta jossa olin piknikillä treffeillä miehen kanssa. Syötiin eväitä ja juotiin hieman punaviiniä (siis vain hieman). Mies alkoi hyväilemään klitoristani siinä julkisella uimarannalla. Hame oli päälläni toki. Sen verran kumpikin innostui ja kiihottui, että oli pakko siirtyä uimarannan parkkipaikalle miehen autoon viemään loppuun se, mitä uimarannan piknikviltillä aloitimme. Auton ikkunat oli huurussa...
Oltiin Tammerfesteillä ystäväni kanssa. ja 2 miestä iski silmänsä meihin ja he tulivat juomaan skumppaa meidän hotellihuoneeseen. Tällä kertaa erikoinen paikka oli hotellihuoneemme wc. Mä istuin pesualtaassa ja mies pani mua istuessani wc:n pesualtaassa. Samaan aikaan hotellin sängyssä oli sinkkuystäväni tämän toisen miehen kanssa. Se oli hurjaa sinkkuaikaa.
Se oli jotain seiskytlukuu, mulla oli autona opel rekord tai olympia. Siinä oli sohvapenkit, rupes panettaa silloisen anttilan parkkipaikalla. Olis pitänyt olla lipunmyyjä kun ihmiset katsoivat ikkunoista. Nuolin silloin myös tyttöystävän pillua ja naitiin lopuks, silloin oli kyllä yleisöö. m