Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ex-narkkari,onko kysyttävää?

Vierailija
06.06.2011 |

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oo ikävä sitä oloa kun on kamoissa ? Sitä oloa kuin olis lämpimässä kylvyssä ja totaalisen seesteistä oloa ?

Olen itse koukussa vahvoihin kipulääkeisiin eikä aikomusta vieroittua. Ihanaa kun pysyy kivut poissa ja oikeen odotan sitä kellonlyömää kun saa napin heittää taas naamaan...

Vierailija
22/36 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oo ikävä sitä oloa kun on kamoissa ? Sitä oloa kuin olis lämpimässä kylvyssä ja totaalisen seesteistä oloa ?

Olen itse koukussa vahvoihin kipulääkeisiin eikä aikomusta vieroittua. Ihanaa kun pysyy kivut poissa ja oikeen odotan sitä kellonlyömää kun saa napin heittää taas naamaan...

Joku tossa kirjottikin niistä sienistä.Eri asia vetää kipulääkkeitä,kuin kamaa josta puhun.Bentsot on vaarallisimpia huumeita mitä on ton valheellisen hyvän olon suhteen,samoin kipulääkkeet.

Ei kannata leikkiä,todellakin oon itsekin ollut suljetulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tervetuloa, delirium. Se onkin sitten kiva kun viedään lepositeissä piipaa-autolla rauhoittumaan ja saa maata sairaalassa diapam-kyllästyksessä.

Todella vastuutonta suositella "tasapainoisille". KUKAAN ei voi tietää, miten niihin reagoi. Sinä olet tainnut möyhentää jo aivosi myrkkysienillä, muuten en voi tajuta idioottimaista viestiäsi.

En yleensä puutu provoihin, mutta menköön tämän kerran. Viestisi kertoo, ettet tiedä todellisuudessa yhtään mistä puhut vaan 80-lukulainen huumevalistus puhuu lävitsesi.

Psykedeelit toimivat hoitokeinona monella tavalla, tutustu vaikka oheisiin linkkeihin:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Psykedeelinen_terapia

http://en.wikipedia.org/wiki/Psychedelic_therapy

http://en.wikipedia.org/wiki/Psilocybin

nimim. kemisti

Vierailija
24/36 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopetin reilu 5 vuotta sitten, sitä ennen 8 vuotta amfetamiini, pilvi ja lääkkeet. Viisi vuotta ollut uudet ystävät ja elämä. Siistiä oli, aikansa kutakin. Olen nyt äiti, silloin olin ihan teini.

Vierailija
25/36 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhdeterapiaa psykedeelisin keinoin!!!! :D Olisinpa kärpäsenä katossa :D

Vierailija
26/36 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopetin reilu 5 vuotta sitten, sitä ennen 8 vuotta amfetamiini, pilvi ja lääkkeet. Viisi vuotta ollut uudet ystävät ja elämä. Siistiä oli, aikansa kutakin. Olen nyt äiti, silloin olin ihan teini.

kerran narkki aina narkki jutuista?

ap

Vierailija
27/36 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin, hauskaa oli kuitenkin. Tykkäsin niin paljon amfetamiinista, etten halua enää ikinä olla samassa seurassa edes viihdekäyttäjien kanssa. En ole ex-narkkari koska en halua lokeroida itseäni näin. Johan se vaikuttaa sun nykyiseen identiteettiisi silloin negatiivisesti. Ajattelen, että käytin nuorena huumeita, nyt en enää. Olen äiti ja vaimo ja nuori kaunis nainen. Miksi vetäisin ex-narkkarirekeä perässäni, uuuuh mikä ajatus.

Vierailija
28/36 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tavallaan myönnän olevani edelleen narkkari. Nykyisessä ystäväpiirissäni on perheellisiä jotka harrastavat joskus ns viihdekäyttöä kuten itse ilmaisevat. Minä en moiseen pysty enkä todellakaan edes halua.

Vierailija
29/36 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin, hauskaa oli kuitenkin. Tykkäsin niin paljon amfetamiinista, etten halua enää ikinä olla samassa seurassa edes viihdekäyttäjien kanssa. En ole ex-narkkari koska en halua lokeroida itseäni näin. Johan se vaikuttaa sun nykyiseen identiteettiisi silloin negatiivisesti. Ajattelen, että käytin nuorena huumeita, nyt en enää. Olen äiti ja vaimo ja nuori kaunis nainen. Miksi vetäisin ex-narkkarirekeä perässäni, uuuuh mikä ajatus.

huumeita,tosin eipä se hauskaa ollut kuin ehkä pari ekaa kuukautta.Olen ex-narkkari mitä sitä kieltämään,tosin en esittele itseäni muille niin,mutta joskus vielä(enää harvemmin)muistelen jotain hyviä ja pahojakin juttuja sieltä ajoilta,enhän muuta elämää ollut aikuisena elänytkään.Nää 2vuotta on ollut lyhyt aika,ja kuten sinäkin,myös minä kaunis,avoliitossa ja saimme vauvan kk sitten.

Vierailija
30/36 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oma identiteettisi vahvistuu lapsen kasvaessa, älä sinäkään enää ajattele noita narkkarijuttuja. Olin itse 25v kun tulin raskaaksi ja lopetin käytön, nyt olen 31v ja kaksi suloista lasta. Tosiaan 26-27v oli vielä vähän epävakaata ajatusmaailmaa ja ajattelin entisiä juttuja paljon. Nyt voin todeta, että ne on muistoja vain ja nekin alkavat jo unohtua...Tuntuvat tosi kaukaisilta ajoilta.

Vierailija
31/36 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitkö huumeita käyttäessäsi näkyjä ja/tai kuulitko ääniä? Jos näin oli niin millaisia?

Vierailija
32/36 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin sen sisäistin,enkä tunnista itseäni esim.sairaalan papereista,kun siellä puhutaan iv huumeiden käyttäjästä ja c-hepatiitista.

muutin pois paikkakunnalta,jossa käytin ehkä senkin takia on helpompi unohtaa,mutta päivääkään ei mene ettei jotain tulisi mieleen.Osana identiteettiä se ei enää ole,riittää kun katsoo peiliin,kun näkyy lihaakin,eikä vaan säikyt silmät.

Vierailija
33/36 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

narkkari? oon monesti miettinyt, että olenko narkkari kun käytän kannabista viikottain? essoja joskus pari kertaa kesässä. itse en koe olevani narkkari, mutta entä yhteiskunta? käyn töissä, opiskelen, mulla on hieno kämppä ja fiksut muksut. alkoholia en käytä koskaan.

Vierailija
34/36 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

narkkari? oon monesti miettinyt, että olenko narkkari kun käytän kannabista viikottain? essoja joskus pari kertaa kesässä. itse en koe olevani narkkari, mutta entä yhteiskunta? käyn töissä, opiskelen, mulla on hieno kämppä ja fiksut muksut. alkoholia en käytä koskaan.

jonka elämä pyörii aineen ympärillä,siis kama menee kaiken edelle.tai vähintään sille suo ajatusta paljon,pystytkö lopettamaan jos olis "pakko"?se kai antaa jotain vastausta..

Ja sulle joka kysyit halluista,joka päivästä leipää ainakin vainot oli,ettei se mitään kivaa tai hauskaa ollut,mut en pystynyt lopettaankaan.Kaupantädit oli agentteja ja perunat vähintään myrkytettyjä.Pystyin myös ajatusten siirtoon ja kaikkea sellaista.

Vierailija
35/36 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen samalla tavalla. Odotan esikoistani kolmenkympin kynnyksellä. Mies tietää menneisyydestä, ja se siitä. Ollut ja mennyt.

Amfetamiini oli mulle se juttu. Esim tupakkaan en ole ikinä koskenut. Eikä kaikki käyttäjät joudu varastaan, myymään pimppiä tai seurusteleen diilerin kanssa. Ihmisiä ja taustoja on erilaisia.

Mä lopetin kun tapasin mieheni. Sain itse valita kumman otan ja kumman jätän. Helppo päätös.

Olen onnellinen ja tasapainossa itseni ja menneisyyteni kanssa. Jopa ylpeä itsestäni.

Vierailija
36/36 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ylpeä itsestäni. Hyvä me:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme