Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ex-narkkari,onko kysyttävää?

Vierailija
06.06.2011 |

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko minulla oikea syy pelätä sinua?

Pelkään narkomaaneja :(

Vierailija
2/36 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sinulla lapsia jos on niin onko ne huostaanotettu?

minkälainen tausta sinulla on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko minulla oikea syy pelätä sinua?

Pelkään narkomaaneja :(

ihmisiä,tosin jos on pahasti vaikka humalassa ja lääkkeissä,niin ei kannata mennä lähelle. Mutta sellaisen vihaisen ihmisen näkee jo kaukaa.

Vierailija
4/36 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisenä on paljon hauskempaa.

Vierailija
5/36 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sinulla lapsia jos on niin onko ne huostaanotettu?

minkälainen tausta sinulla on?

mutta ei narkkauksen takia,huumeet tuli lasten lähdön jälkeen kuvioon:(( Tausta on kyllä vähän epätavallinen,mutta minulle kait normaali,en viittis eritellä.

Vierailija
6/36 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisenä on paljon hauskempaa.

Vierailija
7/36 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa entisiä narkomaaneja. Päihderiippuvuus on krooninen sairaus. Ilmeisesti et ole sairauttasi vielä tiedostanut / hyväksynyt. Hallinnan tunnetta voit saavuttaa hoidon kautta. Voimia elämänmittaiselle kuntoutumistielle! T. Päihdetyötä tekevä psykologi

Vierailija
8/36 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa entisiä narkomaaneja. Päihderiippuvuus on krooninen sairaus. Ilmeisesti et ole sairauttasi vielä tiedostanut / hyväksynyt. Hallinnan tunnetta voit saavuttaa hoidon kautta. Voimia elämänmittaiselle kuntoutumistielle! T. Päihdetyötä tekevä psykologi

En edes ajattele kamaa,kuinka voisin siitä siis olla itseltäni salaa riippuvainen?En pidä siitäkään,kun puhutaan kuinka vaikea kamasta on päästä eroon.Itse en ole pystynyt lopettaan kahvin juontia,enkä tupakan polttoa.

Vierailija
9/36 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinka kauan käytit?

Vierailija
10/36 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinka kauan käytit?

Paitsi herskaa ja sieniä.Niin ja Lsd:tä.Amfetamiiniä pääasiassa.

Vierailija
11/36 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäminen kauniisti kukkii! Riippuvainen olet, vaikka et aktiivisesti mielihaluja (tässä vaiheessa) koekaan. Retkahdus ei "edellytä" petaamista. Vahvuuden fantasia on vaarallinen.

Vierailija
12/36 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina juopponarkkari" juttuja. Onpa tosi kannustavaa, mitä sitä turhia edes yrittämään kun ammattilaisetkin lyttää heti kasaan? Vai pelkääkö ne että niiltä loppuu työt.

Vierailija
13/36 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistitkin kertovat olevansa alkoholisteja vaik ois ollut kuivilla 30 vuotta.

Eikö ole liian rohkeaa käyttää sanaa ex?Eikös narkkari ole aina narkkari vaik olis kuivilla?

Vierailija
14/36 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistitkin kertovat olevansa alkoholisteja vaik ois ollut kuivilla 30 vuotta.

Eikö ole liian rohkeaa käyttää sanaa ex?Eikös narkkari ole aina narkkari vaik olis kuivilla?

kun PÄÄTIN lopettaa.Vedin itseni monta kertaa tilaan ei ikinä enään.Lopulta huomasin eläni hulluuden ja tyhjyyden vaarallisuudesta puhumattakaan.En kaipaa sieltä mitään.Joo ja ihmettelen narkkareita(entisiä)jotka tv:ssä itkee,miten vaikeeta lopettaminen on.Kaksi vaihtoehtoa:Elämä tai kuolema,ei sen kummempaa.

Päteeköhän kahviin ja tupakkaan sama? Jos nyt lopetan röökin niin milloin aloitan uudestaan on vain ajan kysymyskö?Mielenkiintoista...tai sitten satun olemaan ihme yksilö,kun en kamaa edes mieti.

Vierailija
15/36 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

annoitko ikinä pinppiä maksuksi huumehista?

Vierailija
16/36 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitko jumalan, saavutitko syvemmän ymmärryksen? Millainen on sielukäsityksesi? Vai oliko se vain sekavaa pään sekoittamista.

Minä rakastan lsd-matkoja!

Vierailija
17/36 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/36 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitko jumalan, saavutitko syvemmän ymmärryksen? Millainen on sielukäsityksesi? Vai oliko se vain sekavaa pään sekoittamista.

En ole kokeillut lsd:tä, mutta suosittelen sieniä kaikille! Kaikille tasapainoisille siis.

Hollannista saa laillisesti, testatkaa lomareissulla.

Vierailija
19/36 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lsd:tä,essoista näin kyllä kaikkee,oli ihan hyviä muistoja.Ne jälkitilat esti vetelemästä enempää.

Vierailija
20/36 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitko jumalan, saavutitko syvemmän ymmärryksen? Millainen on sielukäsityksesi? Vai oliko se vain sekavaa pään sekoittamista. Minä rakastan lsd-matkoja!

En ole kokeillut lsd:tä, mutta suosittelen sieniä kaikille! Kaikille tasapainoisille siis. Hollannista saa laillisesti, testatkaa lomareissulla.

ja tervetuloa, delirium. Se onkin sitten kiva kun viedään lepositeissä piipaa-autolla rauhoittumaan ja saa maata sairaalassa diapam-kyllästyksessä.

Todella vastuutonta suositella "tasapainoisille". KUKAAN ei voi tietää, miten niihin reagoi. Sinä olet tainnut möyhentää jo aivosi myrkkysienillä, muuten en voi tajuta idioottimaista viestiäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän