Väliaikaisesti vakituinen paikka?
Onko ihan törkeetä hakea vakipaikkaa, josta tietää, että paikkana ei nyt oo ihan just mun juttu ja jatkaisin kaikessa hiljaisuudessa paremman paikan metsästystä kutakuinkin saman tien?
Kommentit (5)
Jos asia tulee haastattelussa ilmi ja he etsivät kuitenkin ihmistä, joka sitoutuu hommaan pitkäksi aikaa, niin voi olla, ettei ole vahvoilla. Jos siis haistavat, että olet esim. vähän liian "hyvä" hommaan ja haluat tod. näk. jotain haasteellisempaa.
Ei se työnantajakaan mieti, voiko sitoutua suhun 10 vuodeksi, vaan yt voi alkaa vaikka heti, jos heistä siltä tuntuu. Näissä asioissa ei pidä olla liian tunteellinen.
Jokainen vakituinen paikka on lopulta väliaikainen.
olen tälläkin hetkellä vakihommassa ja etsin koko ajan parempaa paikkaa. Töitä kun ei vaan ole, niin oli pakko ottaa vastaan ensimmäinen työ jota tarjottiin, ja nyt koitan etsiä jotain parempaa mistä oikeasti pitäisin ja missä minun kyvyistäni olisi hyötyä. Nykyistä hommaa kun pystyisi kuka tahansa apinakin vaan tekemään jos kestää rankkaa työtä.
Onko ihan törkeetä hakea vakipaikkaa, josta tietää, että paikkana ei nyt oo ihan just mun juttu ja jatkaisin kaikessa hiljaisuudessa paremman paikan metsästystä kutakuinkin saman tien?
Yksi työpaikka on vaan paikka matkalla kohti parempaa työpaikkaa! Ei kannata ajatella moraalisia kysymyksiä. Sitäpaitsi yleensä juuri ne saavat parhaat työpaikat joilla jo on työpaikka.
sinähän saatat muuttaa mielesi! mulle tuo ei olisi edes moraalinen ongelma, parempihan se on olla vakituisessa työssä ja sitten vaihtaa parempaan jos sellainen löytyy!
vai mikä olisi vaihtoehto?